اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان:

تبدیل نمایشگاه کاسپین به فروشگاه به اصناف ضربه می‌زند

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: تبدیل نمایشگاه کاسپین به فروشگاه به اصناف زنجان ضربه می‌زند.

تبدیل نمایشگاه کاسپین به فروشگاه به اصناف ضربه می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم حاج‎نائبی شامگاه سه‌شنبه در دیدار اعضای اتحادیه و هیئت رئیسه مجمع امور صنفی استان با استاندار زنجان به مذاکرات هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: پرونده هسته‌ای کشورمان در کمتر از 100 روز پس از کار دولت یازدهم با موفقیت و بدون کوچک‌ترین عقب‌نشینی از حقوق ملت ایران به نتیجه رسید.

وی با اشاره به اینکه مجمع امور صنفی و روسای اصناف جزو معتمدین بازار محسوب می‌شوند، تصریح کرد: این مجمع برای بیعت و اعلام آمادگی برای همکاری و مشارکت در تصمیم‎گیری، تصمیم‎سازی و اجرای مصوبات دولت در همه سطوح اعلام آمادگی می‌کند.

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه اصناف استان زنجان با همکاری مردم پس از خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 آماده خلق حماسه اقتصادی است، افزود: مجمع امور صنفی و اصناف استان نیز در این نبرد اقتصادی به طور کامل آماده است.

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول پنج سال گذشته مسائل و مشکلاتی برای صنوف و اصناف استان به وجود آمده است، بیان داشت: در این مورد برخورد قاطعانه با اصناف به خوبی جواب نمی‌دهد و باید راه حل دیگری ارائه شود.

حاج‎نائبی به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در نمایشگاه کاسپین زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه بیشتر به فروشگاه تبدیل شده و این در شأن اصناف استان نبوده و ضربه‌ای برای اصناف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی که در شأن مردم زنجان است آغاز شود، تصریح کرد: پروژه پل سیدالشهدای زنجان در سال 89 آغاز شده و هنوز به مرحله بهره‎برداری نرسیده است.

عضو مجمع امور صنفی استان زنجان در پایان با بیان اینکه راه‎اندازی این پل در منطقه خیام زنجان مشکلاتی برای اصناف به وجود آورده است، متذکر شد: امید است تیم مدیریتی استاندار زنجان به زودی برای اتمام این پروژه اقدامات موثری را انجام دهند.

انتهای پیام/73008/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول