اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

بسیج همیشه جان بر کف آماده دفاع از انقلاب است

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف جان بر کف آماده دفاع از اسلام، میهن و انقلاب است.

بسیج همیشه جان بر کف آماده دفاع از انقلاب است

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: از زمان تشکیل بسیج این سازمان در هر زمانی که لازم باشد برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همه تلاش خود را به کار می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس ظاهر شد، تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف جان بر کف آماده دفاع از اسلام، میهن و انقلاب است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، خاطرنشان کرد: بسیج پس از اتمام جنگ تحمیلی در همه عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، سازندگی و محرومیت‌زدایی وارد شده است.

این مسئول تصریح کرد: امروز پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی بسیج با سربلندی از همه عرصه‌ها بیرون آمده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: بسیج تنها به اسم نیست بلکه همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند بسیج محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون بسیج در راه حفظ آرمان‌های انقلاب یک وجب از خاک کشورمان را به دشمن واگذار نکرده است، گفت: بسیج در هر زمان با فرمان مقام معظم رهبری در صحنه حضور می‌یابد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به اجرای برنامه‌های مختلف در طول هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف در طول این مدت نمادی از بسیج است.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر دشمن با به راه انداختن جنگ نرم از طریق اینترنت، فیسبوک، ماهواره و بازی‌های رایانه‌ای به کشورمان هجمه وارد کرده است.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول