اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

مطالبات مردم زنجان طی سال‌های گذشته بر روی هم انباشته شده است

شهردار زنجان با اشاره به انباشته شدن مطالبات مردم زنجان در طول سال‌های گذشته گفت: پاسخگویی به این مطالبات در کوتاه‌مدت کار آسانی محسوب نمی‌شود.

مطالبات مردم زنجان طی سال‌های گذشته بر روی هم انباشته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن امین ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به ارتقای سطح سواد و زندگی در سطح شهر زنجان اظهار داشت: این ارتقاء بالاتر از استانداردهای کشور است.

وی با اشاره به انباشته شدن مطالبات مردم زنجان در طول سال‌های گذشته افزود: پاسخگویی به این مطالبات در کوتاه‌مدت کار آسانی محسوب نمی‌شود.

شهردار زنجان با اشاره به آشنا بودن اکثریت مردم به حقوق اجتماعی و شهروندی خود در زنجان تصریح کرد: برآورده کردن مطالبات توسط شهرداری زنجان با توجه به اشراف آنها به موضوعات کار را مشکل می‌کند.

این مدیر شهری با بیان اینکه سطح مدیریت شهرداری زنجان با مطالبات منطبق نیست، اضافه کرد: زیرساخت‌های مدیریت مشارکتی در شهرداری زنجان فراهم نیست.

امین توانمندسازی نیروی انسانی را از برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: اصلاح امور همزمان با توانمندسازی نیروها با هم اعمال می‌شود.

وی پاسخگویی به مطالبات مردمی را از وظایف شهرداری‌های مناطق اعلام کرد و گفت: گویا در این مورد مناطق به وظایف خود درست عمل نمی‌کنند.

شهردار زنجان با اشاره به مشاهدات خود از نابسامانی‌های مناظر شهری تصریح کرد: شهرداری در عمل به وظایف خود عقب نشسته است که این نابسامانی‌ها به وجود آمده است.

این مدیر شهری به نهادینه شدن تخلفات ساختمانی در سطح شهر زنجان اشاره کرد و افزود: این نهادینه شدن در برخی موارد موجب ایجاد حق برای متخلفان شده است.

امین تاکید کرد: حمایت اعضای شورا از شهرداری در مقابل متخلفان از ضرورت‌های اقدامات این نهاد برای پیشگیری از تخلفات است.

وی برگزاری جلسات با اقشار مختلف شهر را از برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: این جلسات در راستای هماهنگی با اصناف مختلف برای بهبود فضای شهری انجام می‌شود.

شهردار زنجان اضافه کرد: انجام پروژه‌های عمرانی در سطح شهر باید با کار کارشناسی و بر حسب نیازها انجام شود.

این مدیر شهری با اشاره به در پیش بودن فصل سرد در استان زنجان گفت: در این مدت ساماندهی و فرهنگ‌سازی فضای شهر در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73004/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول