اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال همیاری زنجان میزبان دانشگاه آزاد است

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان گفت: در ادامه بازی‌های لیگ برتر فردا تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان میزبان دانشگاه آزاد است.

تیم بسکتبال همیاری زنجان میزبان دانشگاه آزاد است

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان را در حال حاضر مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: این تیم در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد.

وی افزود: تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان از مجموع چهار بازی انجام شده در لیگ برتر دو بازی را برده و دو بازی را هم باخته است.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با اشاره به ملحق شدن سامان ویسی به تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان تصریح کرد: جمع شدن اعضای تیم وضعیت را بهبود می‌بخشد.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان از میزبانی تیم دانشگاه آزاد در هفته پنجم لیگ برتر خبر داد و گفت: این تیم جزو تیم‌های قوی حاضر در لیگ برتر محسوب می‌شود.

فغفوری جایگاه تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان را در جدول لیگ برتر دوم اعلام و اضافه کرد: این تیم همواره جزو تیم‌های خوب کشور بوده است.

وی با اشاره به کاهش بودجه در نظر گرفته شده برای تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان ادامه داد: هدف تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در لیگ برتر سال‌جاری حضور آبرومندانه در لیگ برتر تعریف شده است.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان زنجان با اشاره عدم حضور سرمربی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در ایران اذعان داشت: به دلیل اهمیت مسابقات قهرمانی بسکتبال با ویلچر عباس آقا کوچکی به همراه تیم ملی به تایلند سفر کرده و هفته آینده به تیم ملحق می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان زمان بازی دو تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان و دانشگاه آزاد را ساعت 16 روز پنجشنبه اعلام کرد و متذکر شد: این بازی در سالن 6 هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

فغفوری به بازی‌های هفته آینده تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان اشاره کرد و گفت: این تیم در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به ترتیب میهمان تیم ماهان اصفهان و میزبان تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول