اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش در اقامه نماز جماعت رتبه اول را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش در برگزاری آیین عبادی نماز جماعت رتبه اول و برتر استان اردبیل را داراست.

آموزش و پرورش در اقامه نماز جماعت رتبه اول را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه شورای قرآن و نماز و عترت در اردبیل اظهار داشت: ما علاقمندیم در دو هزار و 900 مدرسه که داریم نماز‌خانه مناسب و مجهزی داشته باشیم.

وی افزود: در تمامی مدارسی که جدیداً احداث شده نماز‌خانه با تجهیزات کامل ساخته می‌‌شود.

محمودزاده به توجه و اهتمام ویژه مدیران مدارس به ویژه معلمان و مربیان برای آموزش کیفی و عملی نماز در دوره ابتدایی و اقامه نماز جماعت در مدارس تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه امروز آموزش قرآن باید در رأس برنامه‌های آموزشی قرار گیرد و آموزش و پرورش رسالت بسیار مهمی در این زمینه بر عهده دارد، بر بهره‌گیری از توان معلمان، اطلاع‌رسانی مناسب و تدوین محتوای آموزشی مدارس قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر اقامه نماز استان نیز با تاکید بر اقامه نماز جماعت اول وقت در مدارس استان، استفاده از وجود ائمه جماعت و روحانیان در اقامه نماز در مدارس مناطق استان را مهم و مؤثر ارزیابی کرد.

الله‌شکر عبدی همسویی ستاد اقامه نماز استان و آموزش و پرورش را مثبت و رو به رشد قلمداد کرد و از پرداخت کلیه مطالبات مربیان قرآنی استان خبر داد.

وی کمبود فضای فیزیکی نمازخانه‌های مدارس مناطق استان را از مشکلات عمده پیش رو برشمرد و بر برگزاری گفتمان‌های دینی و آموزش خانواده بر محوریت نماز و قرآن تأکید کرد.

رویا محمدحسینی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل هم گزارش اجمالی از اقدامات و برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی در مورد اقامه نماز در مدارس، اجرای برنامه‌های فوق برنامه و طرح مختلف قرآنی در راستای ارتقا آگاهی‌بخشی و آموزش نماز و قرآن ارائه داد.

فرهاد رنجبر، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز ارائه شیوه‌های جذاب، متنوع و مناسب در گسترش فرهنگ قرآن، نماز و عترت (ع)، توسعه، تقویت، گسترش و تعمیق فعالیت‌‌های قرآن، نماز و عترت (ع)، تقویت فضائل اخلاقی و ایمان، روحیه ایثار و امید به آینده، ارتقا سطح آموزش عمومی قرآن کریم و توسعه فرهنگ اقامه نماز در بین دانش‌آموزان را از برنامه‌های شورای قرآن، نماز و عترت برشمرد.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول