اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان ـ 31

کریمی‎اول: بسیجیان در مسیر جانبازی از هیچ قدرتی نمی‎هراسند‌

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: حرکت در مسیر حق دشواری‎ دارد که استقامت و پایداری برای هر کسی امکان‎پذیر نیست به جز کسانی که دل به ارزش‎ها، اعتقادات و خدا سپردند، اخلاص در عمل دارند و در مسیر جانبازی از هیچ قدرتی نمی‎هراسند.

کریمی‎اول: بسیجیان در مسیر جانبازی از هیچ قدرتی نمی‎هراسند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان گرگان اظهار داشت: بسیج همواره انقلاب اسلامی را از گردنه‎های سخت عبور داده است.

وی تصریح کرد: حوادث و طوفان‎های بزرگی در مسیر 34 ساله انقلاب اسلامی به وجود آمد و بسیجیان بر عهد و پیمانی که با امام و شهدا بستند ثابت‎قدم خواهند ماند.

بسیجیان در مسیر جانبازی از هیچ قدرتی نمی‎هراسند

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان از بسیجیان به عنوان سربازان گمنام امام راحل و مقام معظم رهبری یاد کرد و افزود: بسیجیان با تبعیت از مقام ولایت، عظمت اسلام را نشان دادند و در مسیر دفاع از حقیقت گام برداشتند.

کریمی‎اول یادآور شد: بسیج در انقلاب اسلامی در همه صحنه‎ها به عنوان یک نیروی گره‎گشا در برابر همه مشکلاتی که برای انقلاب به وجود آمده نقش‎آفرین بوده است.

وی بیان داشت: امام راحل با نگاه بسیار بلندش توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند انقلابی که به عنوان زلزله قرن نام گرفت، این انقلاب باعث شد که حرف نو، ایده نو و تفکری نو در دنیایی که به دو بلوک شرق کمونیست و غرب سرمایه‎دار تقسیم شده بود بیان شود.

بسیج در انقلاب اسلامی در همه صحنه‎ها نقش‎آفرین بوده است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در آن زمان هر کسی می‎خواست ایده‎ای داشته باشد باید زیر چتر دو قدرت شرق و غرب قرار می‎گرفت اما امام این تقسیم‎بندی را به هم ریخت و دست رد به سینه تقسیم بندی دنیا زد تا ملت‎های مظلوم عزت و جای خود را پیدا کنند که ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی در اواخر قرن بیستم و بیست و یکم مشاهده می‎شود.

کریمی‎اول یادآور شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی برای حفاظت از انقلاب آن زمان نیاز دیدند که باید نیرویی قدرتمند برخاسته از بطن اجتماع از انقلاب اسلامی دفاع کند، امام راحل افق‎های دور را می‎دیدند و معتقد بودند افرادی از جنس انقلاب می‎توانند از آرمان‎ها دفاع کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در انقلاب اسلامی در همه صحنه‎ها نقش‌آفرین بوده است، گفت: بسیج به عنوان یک نیروی گره‎گشا در برابر همه مشکلاتی که برای انقلاب به وجود آمده ورود کرده است.

انتهای پیام/83001/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول