اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 10

کریمی‌اول: تلاش‎های ما با تصور تحریم همیشگی باشد

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه دشمن ما یک دشمن بی‌منطق است، گفت: تلاش‎های ما باید به گونه‎ای باشد که تصور کنیم همیشه تحریم هستیم و داشته‎های خود را افزایش دهیم.

کریمی‌اول: تلاش‎های ما با تصور تحریم همیشگی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‌اول بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان استان گلستان اظهار داشت: درباره روند مذاکرات 1+5 اظهار داشت: دشمن ما یک دشمن بی‎منطق است و آمریکایی‎ها در طول این چند سال هیچ‌گاه به کسی امتیاز نداده‎اند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها همیشه خودش را حاکم و برتر از تمام جوامع دنیا دانسته‎اند و فکر می‎کنند تمام کشورها باید زیر سلطه آنها باشند و اینها کسی نیستند که با مذاکره بخواهند به کسی امتیاز بدهند.

کریمی‌اول با اشاره به فضایی که به وجود آمده و نرمش قهرمانانه‎ای که رهبری اشاره کرده‎اند، افزود: این مذاکره یک فضای دیپلماسی است که ایجاد شده و فعالان این عرصه فرزندان نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: نگاه ما برای آینده باید به توانمندی‎های خودمان باشد و نباید به این نگاه کنیم که اگر مذاکرات به نتیجه برسد تحریم‎ها برداشته خواهد شد و بعد از مذاکرات اولیه هم برخورد جهان غرب را دیدیم و ما باید بر روی داشته‎های خودمان حساب باز کنیم.

کریمی‌اول بیان کرد: باید همیشه بر این تصور باشیم که تحریم هستیم و بر اساس این موضوع نسبت به افزایش توان و داشته‎ها تلاش کنیم حال اگر نتیجه دیپلماسی و مذاکرات هم به نتیجه رسیدیم بحث جدایی است.

وی اضافه کرد: ما باید با آن توانمندی و اقتداری که در درون داریم دشمن را به آن مرحله برسانیم که در میز مذاکره بداند که کاری نمی‎تواند بکند و آن موقع است که به گفته امام اگر آمریکا آدم شد بحث جداگانه‎ای است.

آماده جانفشانی هستیم

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: نگاه ما باید به توانمندی‎ها و داشته‎های خود ما در تمام عرصه‎ها باشد حال دشمن هرچه می‎خواهد فکر کند و گزینه بر روی میز بگذارد.

وی افزود: به همه دشمنان اعلام می‎کنیم ما مطیع امر رهبریم و در تمام لحظه‎ها گوش به فرمان فرماندهی کل قوا و آماده جانفشانی هستیم.

کریمی‌اول در پایان اظهار داشت: دشمنان بدانند بسیجیان این نظام و ملت، همیشه آماده دفاع از نظام و انقلاب و اهداف امام راحل هستند و دوستداران انقلاب نیز بدانند که فرزندان آن‌ها از وجب به وجب میهن دفاع خواهند کرد و همیشه گوش به فرمان ولی‎فقیه و رهبر خود هستند.

انتهای پیام/83004/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول