اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 17

گرزین: تفکر بسیجی رمز سربلندی ایران در عبور از گذرگاه‎های سخت است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تفکر بسیجی رمز سربلندی ایران در عبور از گذرگاه‎های سخت است.

گرزین: تفکر بسیجی رمز سربلندی ایران در عبور از گذرگاه‎های سخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در بیست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان از واقعه پنج آذر گرگان به عنوان یک واقعه تاریخی یاد کرد و گفت: پنج آذر روز واقعی گرگان است و این واقعه باید در ردیف حماسه 9 دی و 22 بهمن در تقویم کشور، ثبت ملی شود.

وی اذعان داشت: در حقیقت پنج آذر یکی از روزهای بزرگ برای مردم گرگان محسوب می‎شود چراکه مردم بیدار این منطقه در این روز علیه طاغوت به پا خواستند و نقطه عطفی در تاریخ مبارزات گرگان آفریدند.

وی تصریح کرد: شهرستان گرگان در روز پنج آذر، 14 شهید و 100 مجروح تقدیم انقلاب کرد لذا این واقعه مهم باید روز به روز در کشور جایگاه خود را پیدا کند و در ردیف واقعه 9 دی ثبت شود.

5 آذر باید توسط مردم ماندگار شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مراسم پنج آذر باید در شأن شهدا برگزار شود، ادامه داد: قیام پنج آذر همانطوری که با مشارکت مردم حماسه‎ساز شد باید توسط مردم ماندگار شود.

گرزین با اشاره به اینکه برگزاری مراسم پنج آذر امسال با مشارکت دستگاه‎های اجرایی صورت می‎گیرد، ابراز داشت: در این راستا اداراتی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، اوقاف و امور خیریه، بسیج و سپاه بخشی از کار را بر عهده گرفتند که سهم شهرداری و شورای اسلامی شهر گرگان برای مساعدت مالی در برگزاری این مراسم 6 میلیون تومان است.

وی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت این ایام خاطرنشان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی رمز سربلندی افتخارآمیز ملت ایران در عبور از گذرگاه‎های سخت است لذا باید این فرهنگ در همه عرصه‎ها رایج شود.

هفته بسیج فرصت تجدید میثاق با ولایت است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هفته بسیج را فرصت مجددی برای تجدید میثاق با ولایت برشمرد و افزود: همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر انقلاب اسلامی، بسیجی فکر کنیم و بسیجی وارد عمل شویم.

گرزین در خصوص توسعه شهر گرگان بیان داشت: شهر همانند موجود زنده است که باید رشد پیدا کند لذا می‎طلبد که مسئولان توجه ویژه به نیازهای شهری داشته باشند و در این راستا 13 عضو شورای اسلامی شهر گرگان باید به عنوان منتخبین مردم تمام انرژی خود را صرف خدمت کنند.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول