اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 26

کریمی‎اول: بسیج در جبهه حق است

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی نشأت گرفته از تفکر عاشورا و کربلاست گفت: بسیج و انقلاب اسلامی هر دو در جبهه حق قرار دارند و این تفکر و تئوری همواره در تقابل با جبهه باطل است.

کریمی‎اول: بسیج در جبهه حق است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‎اول پیش از ظهر امروز در همایش عاشقان ولایت که به منظور تجلیل از نخبگان، مبتکران، خلاقان و فرماندهان پایگاه‎های بسیج کارمندان استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: از بدو خلقت دو جبهه حق و باطل همواره در تضاد با یکدیگر بودند که نمونه بارز آن در واقعه کربلا نشان داده شد.

وی با اشاره به ویژگی‎های جبهه حق تصریح کرد: تسلیم محض خدا بودن، ولایت‎محوری و شناخت و بصیرت از مهمترین ویژگی‎های جبهه حق است که توانسته در مقابل جبهه باطل در مسیر پیروزی‎های متعدد قرار بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه امام راحل در مسیر حق هیچگاه ترس از قدرت‎های استکباری نداشت، یادآور شد: انقلاب اسلامی به تاسی از این تفکر می‎تواند به پیروزی‎های مختلف دست پیدا کند.

کریمی‎اول تاکید کرد: در جبهه حق اگر افراد نگاه‎شان به ستون اصلی که همان ولایت فقیه است باشد قطعاً در مقابل همه توطئه‎ها می‎توانند محکم و استوار باشند.

وی بر ضرورت شناخت و بصیرت در جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: این جبهه نمی‎تواند سربازانی داشته باشد که نسبت به اهداف انقلاب شناخت و بصیرت نداشته باشند لذا اگر اینگونه باشد مسیر را گم می‎کنیم و آن وقت حوادثی که برای اسلام و تفکر شیعه به وجود آمد برای انقلاب اسلامی نیز شکل خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: ما امروز اگر در شرایطی هستیم که به برکت خون شهدا، در استقامت و پایداری مسیر پیروزی را طی می‎کنیم به دلیل این است که خداوند اراده کرده عزتمند باشیم بنابراین برای دفاع از اسلام و قرآن قدر این موقعیت را بدانیم.

نمونه‎ای از عزت و قدرت ایران در گفت‎وگوهای نخست ژنو نشان داده شد

کریمی‎اول با اشاره به اینکه نمونه‎ای از عزت و قدرت ایران در گفت‎وگوهای نخست ژنو نشان داده شد، افزود: در تجمع 50 هزار نفری فرماندهان بسیج در دیدار با مقام معظم رهبری مسائل مختلفی از سوی امام خامنه‎ای در زمینه مسائل روز، نرمش قهرمانانه و خط قرمزها مطرح شد که همه آنها به عنوان یک پشتوانه قدرتمند و عظیم ملت ایران از گروه دیپلماسی ایران در ژنو بود.

وی متذکر شد: اقتدار، عزت، توانمندی، آمادگی و نترسیدن از دشمن موجب می‎شود که آنها به این نتیجه برسند که در مقابل ملت ایران نمی‎شود کاری کرد، آمریکایی‎ها تا زمانی که متوجه نشوند ما عزتمند و قدرتمند هستیم و در مقابل خواسته‎های نامشروع آنها مقاومت می‎کنیم به ما امتیازی نمی‎دهند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص نشانه‎هایی از تسلیم شدن آمریکا در مقابل ایران گفت: آنها چون فهمیده‎اند که ملت ایران بر مواضع و آرمان‎های خود محکم ایستاده و حاضر نیست ذره‎ای عقب‎نشینی کند تسلیم ملت ایران شده‎اند.

انتهای پیام/83001/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول