اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان - 8

بابایی: فعالیت‎های بسیج ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات است

فرمانده سپاه نینوا گلستان یکی از فعالیت‎های مهم بسیج را در ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات ذکر کرد.

بابایی: فعالیت‎های بسیج ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در جمع بسیج اقشار گلستان اظهار داشت: بسیج در راستای امر به معروف و نهی از منکر دو سال است که به روش اختصاصی با ارائه طرح جدید ورود کرده است.

وی از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد، محلات و اقشار مختلف خبر داد و تصریح کرد: بر اساس فعالیت این شورا مصادیق معروف آن محله شناسایی و از افراد منتخب تجلیل می‎شود همچنین با شناسایی مصادیق منکر با کسانی که معروفات را زیر پا می‎گذارند برخورد می‎شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه برخورد در مقابله با منکرات از نوع لسانی، نصیحتی و حمایتی است، افزود: مواردی که نیاز به برخوردهای فیزیکی دارد به عهده نیروی انتظامی است.

بابایی با تاکید بر اینکه باید احساس مسئولیت در جامعه ترویج شود، خاطرنشان کرد: مردم نباید در برابر منکرات بی‎تفاوت باشند، رفتارهای نادرست و غیراخلاقی با دین اسلام مغایرت دارد.

وی اظهار داشت: در امر به معروف و نهی از منکر به شدت مردم را از کنجکاوی در زندگی خصوصی دیگران نهی کردیم، مردم نسبت به پدیده‎های زشت و ناخوشایند آشکار نباید بی‎تفاوت باشند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: اگر همه نسبت به منکرات به روش درست، سازنده و احیاکننده حساس باشند نه رفتارهای تخریبی در حقیقت اکثر منکرات از پیکره جامعه زدوده خواهد شد.

بابایی ابراز داشت: حساس کردن جامعه نسبت به احیای امر به معروف و نهی از منکر توسط بسیجیان در حال انجام است و تمام تلاش ما بر این مهم قرار گرفته تا فرهنگ اسلامی در جامه پررنگ شود.

وی از بسیجیان به عنوان افراد مسئولیت‎پذیر، باعلاقه و خدمتگزار یاد کرد و افزود: بسیجیان همواره در صحنه‎های مختلف اجتماعی و انسانی حضور موثر داشته و دارند.

انتهای پیام/83001/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول