اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بسیج در گلستان ـ 16

ریاحی: هیچ ‎چیز گام‎های مصمم بسیجیان را در دفاع از ولایت سست نمی‎کند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان با تاکید بر اینکه بسیج همواره در خط مقدم قرار دارد، گفت: بسیجیان ولایت از تحریم و تهدید ترسی ندارند و هیچ چیز نمی‎تواند گام‎های مصمم آنها را در دفاع از حریم ولایت سست کند.

ریاحی: هیچ ‎چیز گام‎های مصمم بسیجیان را در دفاع از ولایت سست نمی‎کند

حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بسیج در بین آحاد مردم شناخته شده است چنانکه در عرصه‎های مختلف فرهنگی، اقتصادی، جهاد، پشتیبانی از نظام، عمران و آبادانی، حمایت از مستضعفین و محرومین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ علوی و تبعیت از گفتمان امامت و ولایت همواره پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان شجره طیبه ریشه‎های تنومندی دوانده است، تصریح کرد: قدمت بسیج بیش از 30 سال و اندی است و هیچ‎کس نمی‎تواند به این امر مقدس ایمانی و دینی خرده گرفته و آن را زیر سوال ببرد چراکه سرلوحه بسیج حرکت در مسیر امامت و ولایت است.

همایش زینبیون با اجتماع 600 نفری بسیجیان در آزادشهر برگزار می‎شود

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان از برگزاری هشت برنامه شاخص در هفته بسیج خبر داد و افزود: همایش زینبیون با اجتماع 600 نفر از خواهران طلبه بسیجی در شهرستان آزادشهر، غبارروبی از مزار شهدا، تجلیل از روحانیون ایثارگر دفاع مقدس، رونمایی از کتاب، خاطره‎گویی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج از جمله برنامه‎های این هفته است.

ریاحی از اعزام روحانیون گلستان به کاروان راهیان نور خبر داد و یادآور شد: اعزام کاروان راهیان نور دانش‎آموزی «خواهران» از 30 آبان آغاز ‌شده و تا 30 آذر ادامه دارد که به همراه هر اتوبوس یک طلبه و روحانی مبادرت به کار تبلیغی و فرهنگی می‎کنند.

وی شعرخوانی، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، اعزام طلبه‎های شیعه و سنی برای دیدار با مقام معظم رهبری، برگزاری جلسات توجیهی، همایش‎های بصیرتی، تبیین مسائل روز و نقش روحانیت در بسیج را از جمله برنامه‎های هفته بسیج برشمرد و گفت: این برنامه‎ها هر روز در یکی از پایگاه‎های مقاومت برگزار می‎شود.

ترویج گفتمان ولایت باعث تثبیت بسیج شده است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گلستان با بیان اینکه روز به روز عظمت و اقتدار بسیج بیشتر می‎شود، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان امامت و ولایت باعث تثبیت بسیج شده است.

ریاحی با بیان اینکه بسیجیان در دیدار با مقام معظم رهبری تجدید میثاق مجدد با آرمان‎های امام راحل و ارزش‎های اسلامی بستند، ابراز داشت: بسیج همواره در خط مقدم قرار دارد بسیجیان ولایت از تحریم و تهدید ترسی ندارند و هیچ چیز نمی‎تواند گام‎های مصمم آنها را در دفاع از حریم ولایت سست کند.

وی رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از بسیج را افتخاری بزرگ برشمرد و اظهار داشت: کارنامه 34 ساله بسیج و عمر بابرکت این نهاد انقلابی که توانسته موجبات رضایت مقام معظم رهبری را جلب کند افتخاری بزرگ برای تمام بسیجیان محسوب می‎شود.

انتهای پیام/83001/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول