اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

حراست از ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین وظیفه بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه بسیج است.

حراست از ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین وظیفه بسیج است

علیرضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس یک نقش اساسی و ویژه‌ای داشت.

وی تقویت روحیه شهادت، نترسیدن از دشمن، توکل به خدا و ادای تکلیف شرعی را از خصیصه‌های نیروهای بسیجی در جنگ تحمیلی اعلام کرد و افزود: با حاکمیت تفکر بسیجی بر نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام از حالت تدافعی به حالت تهاجمی روی آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: با این اقدام رزمندگان اسلام به فکر طراحی عملیات‌های مختلف برای راندن دشمن از خاک کشورمان شدند.

این مسئول با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس نیروهای بسیجی در کنار سایر نیروهای مسلح عاشقانه و مخلصانه مبارزه کردند، تصریح کرد: این اقدام رزمندگان سبب شد امروز آنها الگویی برای نسل جوان باشند.

مولایی به فرمان تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل با صدور فرمان تشکیل بسیج در حقیقت انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با این فرمان اعلام کردند که ملت ایران باید از انقلاب اسلامی محافظت کنند، گفت: به این دلیل که انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد ملت ایران باید با شور، احساس و با آمادگی و بصیرت از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خاطر نشان کرد: امروز بسیج در زمینه‌های مختلف از جمله سازندگی، دفاعی، امنیتی، فرهنگی، علمی و ورزشی در کشور و رشادت‌های سایر ارگان‌ها انجام وظیفه می‌کنند.

این مسئول به برنامه‌های بسیج در محافظت از اهداف و آرمان‌های انقلاب در دهه کنونی اشاره کرد و گفت: وظیفه و رسالت بسیج در دهه کنونی آمادگی رزمی و حفظ انسجام سازمان و تمرین نیروها برای دفاع از کشور و حفظ امنیت است.

مولایی با اشاره به اینکه بسیج با حفظ و تقویت بنیه اعتقادی موثرترین نیرو در حفظ کشور در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است، تصریح کرد: حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین وظیفه بسیج است.

انتهای پیام/73008/ل30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول