اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع):

پیشرفت‌های علمی کشور با روحیه بسیجی به دست آمده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام پیشرفت‌ها و حرکت‌های تحولی در عرصه علم و جهاد در حوزه فناوری‌های جدید به برکت روحیه بسیجی و گذشت و ایثار شکل گرفته است.

پیشرفت‌های علمی کشور با روحیه بسیجی به دست آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام فیاضی عصر امروز در یادواره شهدای فرهنگی در گرامیداشت هفته بسیج در اردبیل اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی که امروز نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و همه ما به آن افتخار می‌‌کنیم به برکت اسلام، رهنمودهای خردمندانه امام راحل، مقام معظم رهبری، خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

وی با تأکید بر پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگترین نعمت کشور هستند و امنیت امروز کشور مرهون جان‌نثاری‌‌ها، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنهاست.

فیاضی با اشاره به عظمت نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور خاطر نشان کرد: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهیدان در بیرون از مرزها استکبار جهانی را به وحشت انداخته و دشمنان را به تکاپو واداشته است.

این مسئول با بیان اینکه ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد، اضافه کرد: استقلال و آزادی بزرگترین هدیه انقلاب به مردم است و امروز دشمن قسم خورده اسلام در برابر جوانانی که در مکتب امام راحل و رهبری بزرگوار تربیت یافته‌اند به زانو در آمده و شاهد هستیم که هیچ قدرتی، جریانی و تهدیدی نمی‌‌تواند مانع از پیشروی ملت ایران به سمت قله‌های افتخار و پیشرفت شود.

وی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا تجدید میثاق با آرمان‌های امام، شهیدان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل سوم و چهارم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان با گرامیداشت هفته بسیج یاد و خاطره سلحشوری‌های این مولود انقلاب را گرامیداشت و ادامه داد: بسیج به عنوان میعادگاه انسان‌های عزت‌خواه امروز میدان تبلور حقیقی دلبستگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و در این عرصه باید همه با شور و توان خاص وارد شویم.

فیاضی واهمه دشمنان را از رویکرد ارزشی و انقلابی بسیج به دلیل صلابت این نیرو در عرصه‌های ایثار، جهاد و شهادت برشمرد و یادآور شد: هر چقدر انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی حرکت کرده به همان اندازه ارزش‌های بسیج به عنوان نیروی مخلص انقلاب اسلامی نمود پیدا می‌کند.

وی به فرهنگیان و دانش‌آموزان توصیه کرد تا با عضویت در مجموعه بسیج اوج اخلاص و دلدادگی خود را به نظام و ولایت نشان دهند.

پخش کلیپ از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول