اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:

فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست/ بسیجیان همواره مقاوم خواهند بود

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست و بسیجیان همواره مقاوم خواهند بود.

فرهنگ بسیج برگرفته از مکتب عاشوراست/ بسیجیان همواره مقاوم خواهند بود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمد نوروزیان در جمع بسیجیان بهزیستی سمنان، ضمن گرامیداشت هفته مقدس بسیج، پیروزی‎ها و افتخارات امروز را حاصل و ثمره فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب در سال 58 دانست.

وی تقارن ماه محرم و مکتب عاشورایی را با هفته بسیج به فال نیک گرفت و افزود: همه ما باید جزو اشاعه‎دهندگان فرهنگ بسیجی باشیم.

نوروزیان با اشاره به تبیین سکوت و صلح امام حسن (ع)، به اهمیت واقعه کربلا پرداخت و گفت: امام حسین (ع) دلیل قیام عاشورا را اصلاح امت جد بزرگ‎وار خود عنوان کرده بود.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان، فرهنگ بسیج را برگرفته از مکتب عاشورا خواند و خاطر نشان کرد: اگر جهان لحظه‎ای بدون امام بماند، زمین متلاشی می‎شود و برای نگه داشتن جمهوری اسلامی هر زمان لازم باشد، بسیجیان آماده فدای جان خویش هستند.

وی حرکت و تلاش حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا را مهم برشمرد و بیان داشت: برداشتن هر گام در بسیج، امری خداپسندانه است.

نوروزیان تسلیم در برابر فشارهای اقتصادی، فرهنگی و معضلات گریبان‎گیر اجتماع را سبب بروز بسیاری از مشکلات دانست و افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، اگر بسیجیان در این مسیر مقاومت کنند، پیروزی از آن ماست.

رئیس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان به تجمع 50 هزار نفری فرماندهان در حضور رهبر انقلاب با اشاره به پرچم‎داران تمدن اسلامی گفت: بسیج باید به دنبال ایجاد یک تمدن اصیل اسلامی باشد.

وی در پایان فرهنگ‎سازی در سازمان بهزیستی را در کنار دیگر مسئولیت‎ها بسیار مهم برشمرد و خدمت به آحاد افراد جامعه را بالاترین افتخار عنوان کرد که با همت و توکل به خدا می‎توان بسیجی‎وار در این مسیر گام برداشت.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول