اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

دومین اجلاس مجمع بسیج همدان برگزار شد

همزمان با هفته بسیج، دومین اجلاس مجمع بسیج استان همدان برگزار شد.

دومین اجلاس مجمع بسیج همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، دومین اجلاس مجمع بسیج استان با حضور بسیجیان اقشار مختلف در همدان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس مجمع بسیج استان همدان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون از خودگذشتگی و ایثار بسیجیان است که همواره باید آن را ارج نهاد.

محمدعلی زلفی‌گل علاقه‌مندان به پیشرفت و تعالی ایران اسلامی را بسیجی دانست و ادامه داد: با این اوصاف تمام ایرانیان را می‌توان بسیجی نام نهاد.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ بسیجی را در کشور رواج داد، این مهم را عامل پیشرفت همه‌جانبه کشور دانست.

رئیس مجمع بسیج استان همدان با بیان اینکه در این جلسه دو موضوع «حجاب و عفاف» و «اقتصاد مقاومتی» مورد بررسی قرار می‌گیرد، ابراز داشت: این دو دستور کار عوامل مهمی هستند که باید نسبت به آسیب‌شناسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات اقدام شود.

در این مراسم رئیس کارگروه عفاف و حجاب همدان با ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه اظهار داشت: حفظ حجاب و عفاف برای زن باعث کرامت، ارزش‌گذاری و عزتمندی می‌شود.

فاطمه عظیمی ادامه داد: دشمن با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی در پی رواج بی بند و باری در کشور است.

وی ترویج تفکر غرب را یکی از دغدغه‌های پیش رو دانست و ابراز داشت: ترویج مکاتب الحادی به ویژه در مناطق حاشیه شهر از دیگر موضوعاتی است که باید به مقابله با آن پرداخت.

رئیس کارگروه عفاف و حجاب در بسیج همدان افزایش طلاق، ارتباط دختران و پسران، تجمل‌گرایی، مدگرایی، عدم علاقه جوانان به سمت مشکلات، رواج فرهنگ مصرف‌گرایی، کاهش علاقه به فرزندآوری و مسائلی از این دست را از مشکلات پیش رو عنوان کرد.

وی با بیان اینکه باید با استفاده از ظرفیت دین مبین اسلام زمینه گرایش جوانان به سمت دین را فراهم کرد، ابراز داشت: بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان دینی، تبیین سیره شهدا و فرهنگ بسیجی باید مد نظر باشد.

عظیمی با بیان اینکه باید قانون حجاب و عفاف اجرایی شود، توجه به این مهم را عامل پیشبرد بهتر امور دانست.

مسئول کمیته اقتصاد مقاومتی نیز با بیان اینکه اقتصاد مقوله تأثیرگذاری در پیشرفت جامعه است، افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور منجر به تحقق این مهم می‌شود.

مسعود اقلامی حمایت از تولید داخلی، تقویت خودباوری، کاهش وابستگی به نفت، سرعت‌بخشی در اجرای طرح‌ها، توجه به صنایع کوچک، مدیریت مصرف و مدیریت منابع طبیعی را ابعادی از زوایای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.

وی از تشکیل توسعه تعاونی توسعه عمران شهرستانی در تمام شهرستان‌های استان خبر داد و ابراز داشت: این موضوع در تقویت اقتصاد بسیار مهم خواهد بود.

مسئول کمیته اقتصاد مقاومتی نگاه به ظرفیت درون و بهره‌گیری از فرصت‌های داخل کشور را مهم دانست و افزود: توجه به فرهنگ بسیجی باعث کسب موفقیت‌های بسیار در عرصه‌های گوناگون به ویژه اقتصادی می‌شود.

در پایان هر یک از اعضا به ارائه نظرات موافق، مخالف و یا ارائه پیشنهاد در ارتباط با اقدامات کارگروه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/89002/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول