اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

عزم ملی پشتوانه هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در ژنو بود

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع می‌توان گفت یک عزم ملی پشتوانه هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در ژنو بود و این عزم ملی موجب شد تا آنها با صلابت از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع کنند.

عزم ملی پشتوانه هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در ژنو بود

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: هیئت دیپلماسی کشورمان در مذاکرات ژنو حق مسلم ایران و خط قرمز فعالیت‌های هسته‌ای ایران را به خوبی مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: اگر نگاهی به مناقشه هسته‌ای کشورمان در سال‌های گذشته داشته باشیم به این نتیجه‌ می‌رسیم که پذیرش حق غنی‌سازی ایران از سوی کشورهای موسوم به 5+1 یک پیروزی ارزشمند است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشورهای اروپایی و آمریکا در واقع می‌خواستند حق ایران و ملت ایران را در غنی‌سازی نادیده بگیرند اما با هوشیاری هیئت مذاکره‌کننده کشورمان این حق مسلم کشورمان به رسمیت شناخته شد.

انصاری تصریح‌ کرد: حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این راستا نقشی چشم‌گیر داشت و هیئت ایرانی با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبری به مذاکره با طرف مقابل پرداخت.

وی اضافه‌ کرد: این توافق‌ همچنین نتیجه ایستادگی و مقاومت ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای که حق همه کشورهاست نیز به شمار می‌رود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌ کرد: ایران هیچ‌گاه دنبال ساخت سلاح کشتار جمعی نبوده و آن را مغایر ارزش‌های دینی و اسلامی می‌داند.

وی افزود: تحریم‌های خارجی علیه ملت ایران به بهانه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای کاملا غیرقانونی و غیرانسانی است و امیدواریم شاهد رفع آنها باشیم.

انصاری خاطرنشان کرد: در مجموع می‌توان گفت یک عزم ملی پشتوانه هیئت مذاکره‌کننده ایرانی در ژنو بود و این عزم ملی موجب شد تا آنها با صلابت از حقوق هسته‌ای ملت ایران دفاع کنند.

انتهای پیام/72008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول