اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مذاکره کنندگان در مسائل هسته‌ای با تبعیض برخورد می‌کنند

امام جمعه جیرفت گفت: دنیا به خوبی می‌بیند که مذاکره کنندگان در مسائل هسته‌ای با تبعیض برخورد می‌کنند و رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قراردادهای هسته‌ای پایبند نیست.

مذاکره کنندگان در مسائل هسته‌ای با تبعیض برخورد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جیرفت گفت: امام راحل در سال 1358 فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را دادند که این از عنایات آشکار الهی است.

وی افزود: برکات تشکیل بسیج را در دوران دفاع مقدس و فتنه‌های داخلی و در همه زمینه‌ها دوست و دشمن می‌بینند و دشمن از حضور بسیج احساس خطر کرده و ضدانقلاب بسیج را هدف قرار داده است.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دشمن هوشیاری و به روز بودن بسیج را در عرصه‌های مختلف دید که به عنوان یک سد در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی ایستاد و اینکه امام راحل از خداوند می‌خواهد تا او را با بسیجیان محشور کند و این نشان‌دهنده جایگاه بسیج در اندیشه ایشان است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با بسیج خاطرنشان کرد: بسیجی در همه مراحل باید دارای دلی مملو از ایمان و آماده برای حضور در همه میادین باشد و امیدواریم همه ما اینگونه باشیم و در راستای فرهنگ بسیج گام برداریم.

امام جمعه جیرفت گفت: بسیجیان نام و نشان خود را در بی‌نام و نشانی جست‌وجو کردند اما در نزد خداوند متعال معروف هستند و امیدواریم خدا بر اقتدار این لشکر مخلص بیفزاید و همه بسیجیان این معیارهای ارزشی را در خود تحکیم کنند.

عسکری با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ژنو ادامه داد: این مذاکرات یک فرصت برای کشورهای مذاکره کننده است تا این هنر را داشته باشند و در معرض افکار عمومی جلوه خوبی از خود نشان دهند و نشان دهند که وابستگی آن‌ها به صهیونیسم کم است هر چند که تا اینجا نشان داده‌اند وابستگی زیادی به رژیم صهیونیستی دارند.

وی اظهار داشت: وزیر امور خارجه فرانسه در دور قبل مذاکرات را به این دلیل به هم زد که ممکن بود رژیم صهیونیستی از این نتایج خرسند نباشد؛ مردم در این مذاکرات وابستگی‌ها و صداقت‌ها را می‌بینند و مذاکرات اهداف این کشورها را نسبت به ایران به دنیا نشان می‌دهد که سردمداران کاخ سفید در بیانات خود اعلام کردند اگر این مذاکرات به نتیجه برسند، پرونده دیگری را روی میز می‌گذارند.

عسکری افزود: این‌ها با ما دشمنی دارند زیرا ملت ایران وفادار به اسلام است و به آمریکا نه گفته است و آن‌ها بدانند تا حقوق حقه ملت ایران را به رسمیت نشناسند و با زبان تکریم با آن‌ها سخن نگویند با نه ملت ایران مواجه می‌شوند.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: دنیا به خوبی می‌بیند که مذاکره کنندگان در مسائل هسته‌ای با تبعیض برخورد می‌کنند، رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قراردادهای هسته‌ای پایبند نیست، بمب هسته‌ای تولید می‌کند و ظلم‌ها و جنایت‌های او در لبنان و فلسطین دیده می‌شود و کسی نمی‌گوید چرا رژیم صهیونیستی از سلاح هسته‌ای برخوردار است.

عسکری اظهار داشت: کسی از آمریکا و رژیم صهیونیستی حتی بازجویی هم نمی‌کند که چرا سلاح هسته‌ای دارند، تنها استفاده کننده از سلاح هسته‌ای، کشور آمریکا در پایان جنگ جهانی دوم است و امروز سردمدار مبارزه با سلاح هسته‌ای شده آن هم با کشوری که رهبرش برای تولید سلاح هسته‌ای فتوای به حرمت داده است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان افزود: مواضع و بیانات صریح و شفاف مقام معظم رهبری در بین بسیجیان هیچ مطلبی را برای جامعه جهانی ناگفته نگذاشت و همه مسائل را واضح بیان کردند.

عسکری با اشاره به هفته کتاب خاطرنشان کرد: کتاب در زندگی افراد جایگاه داشته باشد، همان طور که بخشی از درآمد خود را برای تهیه خوراک، پوشاک و ... قرار می‌دهیم، برنامه‌ریزی کنیم و بخشی هم به تهیه کتاب اختصاص داده شود تا از علم بزرگان که بیان شده، استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: قرار است گنبد حرم مطهر سیدالشهدا (ع) بلندتر شود که این کار نیاز به 24 هزار خشت با روکش طلا دارد و قیمت هر خشت 2 میلیون و 150 هزار تومان است و کسانی که می‌خواهند نامشان در دفتر عشاق امام حسین (ع) ثبت شود به دفتر ستاد عتبات عالیات جنوب کرمان در جیرفت مراجعه کنند.

امام جمعه جیرفت با اشاره به آغاز هفته دیابت گفت: از آنجا که دیابت بیماری مزمن است باید در زمینه پیشگیری از آن تلاش شود.

انتهای پیام/80002/م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول