اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه امام خمینی خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع هسته‌ای در قزوین

معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی از برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع دستاوردهای هسته‌ای در این دانشگاه خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع هسته‌ای در قزوین

فرزاد جهان‌بین در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به احترام شهدای هسته‌ای و به خصوص شهید مصطفی احمدی‌روشن نام ساختمان معاونت فرهنگی به نام این شهید بزرگوار مزین شده است.

جهان‌بین ادامه داد: امروز آن چیزی که در معرض دید عموم قرار دارد در سه مرحله تمام مراحل غنی سازی و سوخت را نشان می‌دهد و نکته قابل توجه این است که تمام آنها بومی شده است.

این مسئول افزود: از سال 82 که مذاکرات شروع شد غربی‌ها بر سر غنی‌سازی پنج درصد با ما به توافق نرسیدند، ولی امروز می‌بینیم که به برکت خون شهدا و دانشمندان هسته‌ای به غنی‌سازی 20 درصد رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: اگر ملتی به استعدادها و توان درونی‌اش اتکا کند می‌تواند با وجود تمام دشمنی‌ها مانند همین تحریم‌ها که بر ما وارد کرده‌اند داشته‌های مهمی را به دست بیاورد.

معاون دانشگاه بین‌المللی امام خمینی اذعان داشت: اگر این فرهنگ در تمام حوزه‌ها به کار گیری شود موجب موفقیت ما خواهد شد و البته به این معنا نیست که ما اهل تعامل با دنیا نیستیم، بلکه آمادگی تعامل با تمام کشورها را داریم ولی خط قرمز ما کرامت و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

جهان‌بین خاطرنشان کرد: این امر بزرگ‌ترین پیامی است که می‌توانیم از این نمایشگاه به دست بیاوریم و این هم به برکت خون شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مذاکره‌کنندگان هم در زیر سایه رهبری به موفقیت دست یابند.

این مسئول در مورد نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای متذکر شد: این نمایشگاه تا شش آذر ماه ادامه دارد و بازدید برای تمام دانشجویان و دانش‌آموزان بلامانع است.

مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای متذکر شد: در کنار این نمایشگاه نشست‌های تخصصی خواهیم داشت و از اساتید برجسته در این نشست‌ها استفاده می‌شود.

انتهای پیام/77007/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول