اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ساوجبلاغ:

دیپلمات‌های هسته‌ای با روحیه بسیجی از حقوق ملت دفاع کنند

خطیب جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: دیپلمات‌های ایرانی باید با قدرت و روحیه بسیجی از حقوق مردم و کشورمان در مذاکره با 1+5 دفاع کنند.

دیپلمات‌های هسته‌ای با روحیه بسیجی از حقوق ملت دفاع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی ناطقی در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: در حال حاضر دیپلمات‌های ایرانی در مذاکره با 1+5 حضور دارند و رمز موفقیت در این دوره همچون گذشته حفظ عزت و موضع‌گیری مقتدرانه است.

وی تصریح‌ کرد: به طور قطع غربی‌ها اگر کوچک‌ترین ضعفی از مذاکره‌کنندگان ما ببینند، خواسته‌های غیرقانونی و نامعقول خود را افزایش داده و مسائلی را طلب می‌کنند که با هیچ منطق و قانونی همخوانی ندارد.

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: در چنین شرایطی باید دیپلمات‌های ایرانی با روحیه بسیجی و مقتدرانه از حقوق مسلم هسته‌ای ایران دفاع کنند و مطمئن باشند که حفظ این روحیه در کسب موفقیت در مذاکرات موثر خواهد بود.

ناطقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی کشورهای غربی و دشمنان اسلام و انقلاب توطئه‌های بسیاری را علیه ایران و مردم ما به کار بستند و در این راه برخی‌ در داخل نیز فریب دسیسه‌های دشمنان را خوردند.

وی تاکید کرد: اما طی سال‌های گذشته اکثریت مطلق ملت ایران با روحیه بسیجی خود در مسیر ولایت حرکت کرده و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های بسیجیان و روحیه ولایت‌مداری آنان است.

خطیب جمعه ساوجبلاغ افزود: امروز بسیج بیم و هراس بسیاری به دل دشمنان اسلام و انقلاب و ملت ایران انداخته و اگر رشادت‌های بسیجیان نبود، کشورهای غربی در تضییع حقوق ما یک لحظه غفلت نمی‌کردند.

ناطقی با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و موثر دارد، گفت: هر جایی که بسیج وارد شد، موفقیت‌های بزرگی نصیب ایران و مردم شده است و علت اصلی موفقیت بسیجیان بهره‌مندی از روحیه ایثار و ازخودگذشتگی و ولایت‌مداری است.

انتهای پیام/2302/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول