اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

غنی‌سازی هسته‌ای خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه خورموج گفت: توان غنی‌سازی هسته‌ای در کشور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمن نباید به تبعیت از دشمن صهیونیستی جلوی حق مسلم ما را سد کند.

غنی‌سازی هسته‌ای خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آیین عبادی سیاسی و وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهر خورموج که در مصلای امام خامنه‌ای اقامه شد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به مسجد ذواقبلتین اشاره کرد و گفت: مسجد ذولقبلتین مسجدی است که در آن قبله مسلمانان در حین نماز ظهر به فرمان خدا  توسط پیامبر اسلام (ص) از بیت‌المقدس به کعبه خانه مقدس الهی تغییر یافت.

امام جمعه خورموج به تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر 1358 به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: حضرت امام در روز پنجم آذر 1358 فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: مملکتی که 20 میلیون جوان دارد، باید بیست میلیون ارتش داشته باشد.

وی ادامه داد: بسیج آحاد جامعه را در بر می‌گیرد و دارای خیرات و برکات در صحنه‌های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس است.

مصلح با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی و بزرگ بسیج مستضعفین مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن است، اضافه کرد: بسیج بعد از دوران دفاع مقدس در صحنه‌های مختلف سازندگی، عمران و آبادی کشور و مسائل فرهنگی نقش مهمی را ایفا کرده است. طرح شجره طیبه صالحین با همه کمبودهایی که احساس می‌شود در کشور در حال اجراست  که آحاد بسیجیان در حلقه‌های صالحین حضور پیدا می‌کنند.

امام جمعه خورموج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با 50 هزار نفر از فرماندهان بسیج سراسر کشور خاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای فرمودند که بسیج مایه عزت کشور و نظام است.

مصلح با بیان اینکه بسیج امتحان صداقت داده است، ادامه داد: حضرت آقا فرمودند: بسیج یعنی حضور متن مردم در عرصه فعالیت‌های اساسی برای کشور و ملت، وقتی مردم در صحنه‌اند پیروزی و پیشروی قطعی است و بسیج امتحان صداقت داده است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند بسیج الزامات اخلاقی، رفتاری و عملی دارد که باید اقدام شود. همانطور که امام آرزو کردند که یکی از بسیجیان باشند ما هم آرزو کنیم که خود یک بسیجی باشیم و بتوانیم وظیفه خودمان را به عنوان یک بسیجی به نحو احسن انجام دهیم.

امام جمعه خورموج ضمن تبریک ساخت پهپاد « فطرس» توسط دانشمندان ایرانی گفت: این هواپیما که نام فرشته پیام‌رسان زائران امام حسین نامگذاری شد با قابلیت‌های کم‌نظیر که دارد، از این نوع فقط آمریکا شاید داشته باشد و حتی در نوع خود پیشرفته‌تر از پهپادهایی است که در آمریکا ساخته شده است.

مصلح به حضور ایران در مذاکرات ژنو با 1+5 گفت: ادامه مذاکرات وزارت امور خارجه ایران با 1+5 بسیار سخت و حساس و سرنوشت‌ساز است که دشمن حاضر به تسلیم در مقابل حقوق مسلم ملت مسلمان ایران نیست و ما برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای آرزوی توفیق می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه خورموج افزود: مقام معظم رهبری فرمودند من از این عزیزان که از خود ما هستند دفاع و حمایت می‌کنم اما خط قرمزها هم برای آنها مشخص کردند که از آنها عبور نکنند.

وی تصریح کرد: توان غنی‌سازی هسته‌ای در کشور از خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمن نباید به تبعیت از دشمن صهیونیستی جلوی حق مسلم ما را سد کند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول