اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مرکز مازندران:

بی‌عدالتی‌ بین‌المللی علیه ایران در چرخه آژانس انرژی هسته‌ای رخ داد

امام جمعه مرکز استان مازندران گفت: امنیتی کردن مسئله هسته‌ای ایران بی‌عدالتی بین‌المللی علیه ایران است که در چرخه انرژی هسته‌ای رخ داد.

بی‌عدالتی‌ بین‌المللی علیه ایران در چرخه آژانس انرژی هسته‌ای رخ داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ساری با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: جایگاه بسیجیان در کشور بسیار مهم و با ارزش است.

وی تصریح کرد: بسیج مایه عزت کشور و نظام اسلامی ایران است و مجموعه بسیج به خوبی و با حضور پرشور خویش نشان داد که در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی ایران صداقت دارد.

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران با اشاره به پیام‌های تاریخی امام(ره) درباره بسیج بیان داشت: امام خمینی(ره) از بسیجیان به عنوان عاشقان اسلام و انقلاب یاد کرده و بسیج را مدرسه عشق معرفی می‌کرد.

وی در ادامه به موضوع مذاکره انرژی هسته‌ای کشور و برخی بی‌عدالتی‌های بین‌المللی که علیه ایران در چرخه آژانس انرژی هسته‌ای رخ داد، اشاره کرد و گفت: مسائل هسته‌ای همه کشورها در قالب آژانس بین‌المللی هسته‌ای پیگیری می‌شد.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: با دخالت‌های قدرت‌های بزرگ مسئله هسته‌ای کشور ما از آژانس خارج و در حال تبدیل شدن به مسئله امنیتی است.

وی اظهار داشت: دشمن با امنیتی کردن انرژی هسته‌ای کشور ما و با ادعاهای واهی به دنیا اعلام کرد که ایران به دنبال بمب اتمی است و با پیش کشیدن این مسئله تحریم‌ها نابخردانه را نیز بر ضد کشور ما در جریان انداخت.

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران در ادامه با اعلام اینکه مسئله انرژی هسته‌ای برای مردم و دولت ما امری ملی است، گفت: در حال حاضر دولت و ملت باید دست به دست هم دهند و با مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد کرد، مبارزه کنیم.

وی بیان داشت: برای مبارزه با اقدامات دشمن باید با اقتدار ملی مشکلاتی را که دشمن برای ما ایجاد کرد، رفع کنیم.

یوسف‌پور با اشاره به نقش تعیین کننده رهبر انقلاب در کشور تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی بارها و بارها از مسئولان نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی حمایت کرد و در مذاکرات پیش رو نیز اعلام کرد که از دولت و مسئولان حمایت می‌کند.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: برای دست‌بابی به موفقیت در عرصه ملی و بین‌المللی باید همه با اقتدار تلاش کنند و دولت نیز برای رفع مشکل مردم تلاش‌های بیشتری را در دستور کار خویش قرار دهد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر برای دست‌یابی به موفقیت نیاز به همدلی و ایستادگی داریم و با کمک به دولت برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی وظیفه دینی‌مان را به انقلاب ادا کنیم.

انتهای پیام/86004/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول