اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت گرفت

بهره‌برداری از 4 پروژه بسیج سازندگی در بشرویه

همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور جمعی از مسئولان بشرویه از چهار پروژه بسیج سازندگی این شهرستان بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 4 پروژه بسیج سازندگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج با حضور جمعی از مسئولان بشرویه از چهار پروژه بسیج سازندگی این شهرستان بهره‌برداری شد.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: بعد از گذشت بیش از سه دهه از ابتدای انقلاب اسلامی امروز شاهد دگرگونی چهره شهرها و به ویژه روستاها هستیم.

رمضانعلی فرحبخش ادامه داد: بعد از تشکیل بسیج سازندگی نیروهای بسیجی از دانش‌آموز و دانشجو و در سایر اقشار برای خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان و شرکت دادن آنان در امور عمرانی و خدماتی در مناطق محروم از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در اجرای طرح‌های بسیج سازندگی دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه افزود: به مناسبت هفته بسیج از چهار پروژه احیاء و مرمت قنوات در روستاهای بشرویه بهره‌برداری به عمل آمده است.

فرحبخش اضافه کرد: این طرح‌ها شامل احیاء و مرمت قنات روستاهای باغدهک، کرند و مهدی‌آباد هنویه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای مرمت این قنات‌ها 480 میلیون ریال بوده است و همچنین قنات علی‌آباد رقه با اعتبار 407 میلیون ریال با خودیاری کشاورزان به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه اذعان داشت: امروز بسیجیان این مرز و بوم هم‌پای تلاش و فعالیت در عرصه‌های دفاعی و نظامی با تلاش در جبهه‌های سازندگی به یاری هموطنان نیازمند خود می‌شتابند.

انتهای پیام/69006/ح20/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول