اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج اساتید همدان خبر داد

برگزاری نشست‌ تبیین فرهنگ بسیجی برای اساتید

مسئول بسیج اساتید استان همدان گفت: در هفته بسیج و در راستای تبیین فرهنگ بسیجی برای خانواده‌های بسیج اساتید، نشست‌های مختلفی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌ تبیین فرهنگ بسیجی برای اساتید

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: هفته بسیج یادآور رشادت و دلاورمردی مردانی است که از تمام وجودشان گذشتند تا برای ملت، عظمت و افتخار بیافرینند.

وی با اشاره به جانفشانی بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: یادآوری هشت سال دفاع مقدس مرور جانفشانی قشری بی‌تکلف و خاکی است که اگر نبودند امروز ایران اسلامی در آسایش و امنیت نبود.

مسئول بسیج اساتید استان همدان با اشاره به برنامه‌های مختلف بسیج اساتید در هفته بسیج افزود: برگزاری نشستی با خانواده‌های بسیج اساتید در راستای تبیین فرهنگ بسیجی یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست یک روزه با حلقه‌های علمی بسیج اساتید، برگزاری کارگاه تحلیل علمی بسیج اساتید، سرکشی از خانواده‌های شهدای بسیج اساتید و ... از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

طاهری تصریح کرد: بیش از 10 برنامه منسجم در هفته بسیج در همدان برگزار می‌شود که در کنار آن  برنامه‌های مختلفی نیز در شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان همدان بیش از 900 استاد بسیجی داریم که در مراکز مختلف آموزشی عالی فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج اساتید همدان ابراز داشت: در راستای اهداف بسیج وظایف مختلفی تعریف شده که از جمله آن‌ها شرکت در حلقه‌های صالحین، تشکیل حلقه‌های علمی و تشکیل انجمن‌های علمی برای پشتیبانی علمی آنان است.

انتهای پیام/89007/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول