اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران باشگاه گیتی‌پسند خبر داد

تجلیل از ورزشکار نمونه بسیجی گیتی‌پسند

مسئول بسیج ورزشکاران باشگاه گیتی‌پسند گفت: در هفته بسیج تمام ورزشکاران و تیم‌های باشگاه گیتی پسند با نمادهای بسیج در مسابقات حضور پیدا کرده و با روحیه بسیجی‌وار گام به میادین ورزشی می‌گذارند.

تجلیل از ورزشکار نمونه بسیجی گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد حسین عراقی‌زاده پیش از ظهر امروز در آستانه روز بسیج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است در هفته بسیج از بسیجی ورزشکار نمونه باشگاه طی مراسمی تجلیل شود.

وی ادامه داد: مدیران باشگاه چندی پیش با حضور در شورایعالی بسیج ورزشکاران استان اصفهان مرامنامه بسیج ورزشکاران را به تصویب رساندند و این مرامنامه به عنوان رکن اصلی در این حوزه در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به ثبت نام و عضویت تمام ورزشکاران باشگاه گیتی‌پسند در بسیج ورزشکاران تصریح کرد: این عضویت در جهت تکمیل حلقه صالحین بسیج ورزشکاران صورت می‌پذیرد و تمام ورزشکاران باشگاه در رده‌های زیر 14 سال، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو رشته فوتبال و فوتسال به عضویت حلقه صالحین در می‌آیند.

وی به حضور این باشگاه در غرفه فرهنگی سازمان بسیج ورزشکاران اشاره کرد و افزود: بسیج ورزشکاران با همکاری تمامی باشگاه‌ها، غرفه فرهنگی خود را در نمایشگاهی که به مناسبت هفته برگزار می‌شود، راه‌اندازی کرده است تا فعالیت‌های فرهنگی باشگاه‌ها در این حوزه به نمایش درآید.

عراقی‌زاده همچنین از حضور مسئولان باشگاه گیتی‌پسند در گلستان شهدا و تجدید میثاق با شهدای بسیج و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته بسیج مدیران باشگاه با مسئولان سازمان بسیج ورزشکاران و باشگاه مقاومت دیدار و گفت‌و‌گو کرده تا روند همکاری این باشگاه با بسیج ورزشکاران که طی سالیان اخیر بسیار نزدیک بوده است، تداوم یابد.

مسئول بسیج ورزشکاران باشگاه گیتی‌ پسند به حضور فعال این باشگاه در جشنواره امامت سازمان بسیج ورزشکاران نیز اشاره کرد و افزود: این جشنواره به میزبانی باشگاه مقاومت برگزار می‌شود و باشگاه گیتی‌پسند نیز حضوری فعال خواهد داشت.

عراقی‌زاده با بیان اینکه باشگاه گیتی‌پسند از بسیجی ورزشکار نمونه باشگاه تجلیل به عمل خواهد آورد، افزود: در هفته بسیج تمام ورزشکاران و تیم های باشگاه گیتی پسند با نمادهای بسیج در مسابقات حضور خواهند داشت و با روحیه بسیجی‌وار گام به میادین ورزشی می‌گذارند.

وی در پایان از برگزاری مسابقات ورزشی جام ولایت به مناسبت هفته بسیج ویژه خانواده کارکنان گروه بزرگ صنایع گیتی پسند در رشته‌های شنا، تنیس روی میز و دوچرخه سواری خبر داد.

انتهای پیام/63006/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول