اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیجیان قم

فیلم مستند «پرتویی از انوار صالحین» تولید شد

فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده قم از تولید فیلم مستند «پرتویی از انوار صالحین» با موضوع حلقه‌های تربیتی صالحین در این حوزه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

فیلم مستند «پرتویی از انوار صالحین» تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، محسن کمالی در تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: این حوزه در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی ناحیه بسیج امام حسین (ع) و همچنین جذب حداکثری به برنامه‌های بسیج، رونمایی از طرح نیابت از شهدا به عنوان نخستین شبکه اجتماعی در فضای مجازی با محوریت شهدا و نیز تکریم و تجلیل از مربیان، سرگروه‌ها و بسیجیان نخبه و برتر حلقه‌های صالحین و نیز خانواده‌های آن‌ها با حضور در منازلشان را در برنامه خود دارد.

وی تشکیل بانک اطلاعاتی خادمان صالحین و اجرای برنامه صالحین در محضر کلام وحی با حضور قاریان، حافظان و گروه‌های تواشیح در پایگاه شهید چمران را از دیگر عناوین برنامه‌های حوزه در هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده حوزه چهار شهید ورزنده قم همچنین برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، تولید کتاب صوتی شهید محمدعلی رنجبر، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون پیشگیری از جرایم و امنیت پایدار با حضور عوامل ناجا و مدیران شعب حوزه و پایگاه‌های تابعه و تهیه ویژه‌نامه امر به معروف را بخش دیگری از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد و ادامه داد: تولید نخستین مستند صالحین با نام پرتویی از انوار صالحین، ارائه خدمات درمانی رایگان به اعضای صالحین، تهیه کلیپ‌های صوتی و تصویری با موضوع سبک زندگی اسلامی، همایش طلایه‌داران بصیرت عاشورایی و برگزاری مسابقات کاراته و تیراندازی جام شهدای بسیج از دیگر برنامه‌هایی هستند که در طول هفته بسیج اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول