اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان خبر داد

اعزام 20 تیم از جامعه پزشکی به مناطق محروم همدان

رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان از اعزام 20 تیم عمومی و تخصصی از جامعه پزشکی به صورت رایگان به مناطق محروم در هفته بسیج خبر داد.

اعزام 20 تیم از جامعه پزشکی به مناطق محروم همدان

حمید بهرامی‌خو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: افراد شاغل در مرکز بهداشتی چه در روستاها به عنوان بهورز و در شهر به عنوان فوق تخصص و جراح، خود را یک بسیجی شمرده و با روحیه بسیجی به عنوان خدمتگزار فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت‌های جامعه پزشکی در هفته بسیج خبر داد و افزود: با شروع هفته بسیج برنامه‌ها در دو بخش نشست‌های فرهنگی و سیاسی به طور عام و نشست حلقه‌های صالحین به طور خاص پیگیری می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان از برگزاری 10 نشست سیاسی و فرهنگی در جامعه پزشکی طی هفته بسیج خبر داد و افزود: در نشست‌های فرهنگی و سیاسی حضور سخنرانان، تحلیلگران سیاسی و روحانیان چشمگیر خواهد بود.

وی با اشاره به اعزام 20 تیم عمومی و تخصصی از جامعه پزشکی به صورت رایگان به مناطق محروم خاطرنشان کرد: تیم اعزامی با دارو و تجهیزات رایگان به خدمات درمانی و مشاوره رایگان افراد محروم شهرستان همدان می‌پردازند.

بهرامی‌خو افزود: طی برنامه ویزیت رایگان، افراد نیازمند به ارجاع ویزیت تخصصی و فوق تخصصی به مراکز درمانی تخصصی اعزام خواهند شد.

وی در ادامه سخنانش از تجمع پزشکان و پیراپزشکان در مصلای نماز جمعه خبر داد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی همدان با اشاره به برنامه سنجش دانش‌آموزان در مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: ویزیت سلامت دانش‌آموزان به خصوص در مراکز بهداشتی شهرستان و مراکز بهداشتی مدارس شهرستان و همچنین در شهرستان‌های تابعه در دستور کار این سازمان خواهد بود.

وی از ویزیت دانش‌آموزان شهرستان همدان در سه مدرسه اطراف شهرستان خبر داد و افزود: با آزمایش‌های صورت گرفته مشکلات رشد و بینایی دانش‌آموزان شناسایی شده و در صورت نیاز به ویزیت تخصصی، اطلاعات در اختیار اولیای مدارس و دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت. 

بهرامی‌خو در پایان از دیدار با خانواده شهدا خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهدای جامعه پزشکی در رأس برنامه‌های دیدار با خانواده شهدای شهرستان همدان خواهد بود.

انتهای پیام/89026/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول