اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مداحان همدان خبر داد

برگزاری نشست‌های تخصصی مداحان همدان

مسئول بسیج مداحان استان همدان از برگزاری نشست‌های مختلفی در راستای توجیه و آگاه‌سازی مداحان در هفته بسیج خبر داد.

برگزاری نشست‌های تخصصی مداحان همدان

مجتبی روشن‌روان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج و بسیجی فقط یک نام نیست بلکه واژه‌ای است که با وجود ما ایرانی‌ها عجین شده است.

وی گفت: نام و واژه بسیج بهانه‌ای می‌شود تا هر قشری به خود ببالد که نام بسیجی را به دوش می‌کشد.

مسئول بسیج مداحان استان همدان عنوان کرد: در میان این قشر، مداحان نیز سهم کوچکی از نام بسیج را به خود اختصاص دادند تا بتوانند آن‌گونه که در خور شأن بسیج است به شهدا و امام(ره) ادای دین کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج و بسیج مداحان در این هفته یادآور شد: برنامه‎‌های مختلفی با مشارکت مداحان در استان انجام می‌شود و یکی از آن‌ها برگزاری باشکوه دعای ندبه و دعای کمیل است.

روشن‌روان در خصوص حفظ شأن مداحی و مقابله با خرافه‌ بیان داشت: بسیج مداحان به دنبال اجرای برنامه‌های متنوعی است تا بتواند قشر مداح را از ورود شبهات و خرافات توسط دشمن آگاه کند.

وی افزود: در همین راستا و در خصوص توجیه مداحان در این زمینه قبل از ماه محرم تجمع 500 نفر از مداحان را داشتیم و موضوعات لازم را به آنها تذکر داده‌ایم.

مسئول بسیح مداحان استان همدان با اشاره به اینکه مداحی یاد گرفتنی است نه یاد دادنی، تصریح کرد: مداح تا زمانی که خودش تلاش نکند نمی‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

وی در پایان گفت: سعی داریم تا با اجرای برنامه‌های مختلف به خصوص در هفته بسیج نشست‌های مختلفی را در راستای توجیه و آگاه‌سازی مداحان انجام دهیم.

انتهای پیام/89007/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول