اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت گرفت

برگزاری شب شعر بسیج در بشرویه

همزمان با آغاز هفته گرامی‌داشت بسیج مراسم شب شعر بسیج با حضور جمعی از شاعران بسیجی و اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان بشرویه برگزار شد.

برگزاری شب شعر بسیج در بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، فرمانده سپاه ناحیه بشرویه در حاشیه برگزاری شب شعر بسیج در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: انقلاب، بهترین ثمره وجود بسیج است و اگر بسیجیان نبودند، امروز نه تنها چیزی به‌نام انقلاب اسلامی بلکه چیزی به‌نام کشور مستقل ایران وجود نداشت.

رمضانعلی فرحبخش ادامه داد: وجود نظام ما از بسیج است و این نیرو و تفکر است که می‌تواند از انقلاب پاسداری کند.

وی افزود: مراسم شب شعر بسیج با هدف جذب جوانان و هنرمندان به خلق آثار هنری با مضمون و محتوای جایگاه و ماهیت بسیج در هفته گرامی‌داشت بسیج برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه تصریح کرد: برای سوق دادن و گرایش بیشتر نسل جدید انقلاب به سمت ارزش‌ها و آرمان‌های بسیج و اهمیت جهانی آن باید از شیوه‌ها و راهکارهای گوناگون و هدفمند بهره جست.

فرحبخش اذعان داشت: دشمنان به خوبی می‌دانند که بقاء  انقلاب مرهون نیروی بسیج است و همچنین رشد و گسترش انقلاب اسلامی ایران بستگی به رشد و گسترش این نیروی مردمی دارد.

وی تاکید کرد: بنابراین جریان داشتن و تداوم اصول و روحیه بسیجی در جامعه و  نهادینه‎کردن بیش از پیش این فرهنگ ناب در بین جوانان بقای انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بشرویه افزود: در دوران کنونی که خبر از جنگ نظامی نیست نیروی بسیج در دیگر عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، دفاعی و فرهنگی به خوبی جلوه‎گر شده است.

انتهای پیام/69006/خ30/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول