اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

بهره‌برداری از خانه عالم روستای کریم‌آباد در بهار

همزمان با هفته بسیج خانه عالم روستای کریم‌آباد در شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از خانه عالم روستای کریم‌آباد در بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، پیش از ظهر امروز خانه عالم روستای کریم‌آباد با اعتباری بالغ بر 270 میلیون ریال به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهار در هفته بسیج به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی بهار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها، خانه عالم روستای کریم‌آباد با زیربنای 80 متر مربع و اعتباری بالغ بر 270 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

سید مجید موسوی با بیان اینکه زمین این خانه عالم اهدایی از سوی مردم بوده است، افزود: 250 میلیون ریال از اعتبار اختصاص یافته به این طرح از محل اعتبارات سپاه ناحیه بهار و 20 میلیون ریال نیز از محل کمک‌های مردمی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به نقش مؤثر بسیجیان در پیشرفت کشور گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران همواره از حضور پرشور و گسترده محرومان جامعه در نهضت اسلامی و مجاهدت و حماسه‌های مکرر آنان در به ثمر رساندن انقلاب و مقابله با توطئه‌های قدرت‌های استکباری و عوامل داخلی سخن به میان آورد،

مسئول بسیج سازندگی بهار بیان داشت: به دلیل حضور توده‌های محروم جامعه در صحنه‌های انقلاب حمایت از محرومان و مستضعفان یک وظیفه و مسئولیت برای تمام دولتمردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/89006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول