اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

اعزام 3500 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

اعزام 3500 دانش‌آموز زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

یحیی افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی از یکم تا 12 آذر ماه جاری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه نخستین گروه دانش‌آموزان یکم آذر ماه جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: اردوهای دانش‌آموزان چهار روزه است.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در این دوره 3 هزار و 500 نفر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، گفت: این تعداد شامل دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان، فرهنگیان، روحانی و راوی است.

این مسئول با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان برای آشنایی با درس آمادگی دفاعی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند، افزود: نخستین گروه دانش‌آموزان از شهرستان‌های خدابنده و سجاس استان زنجان در قالب 14 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.

افشار با بیان اینکه دانش‌آموزان در استان خوزستان و در اردوگاه شهید باکری خرمشهر ساکن می‌شوند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان از یادمان‌های «اروندکنار، شلمچه و هویزه» بازدید می‌کنند.

وی به برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: نمایش رزمی و فرهنگی «مردان آسمانی» در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز برگزار می‌شود.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: این برنامه هر شب و برای هر نوبت از دانش‌آموزان اعزام شده به مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

این مسئول بازدید از نمایشگاه فرهنگی و کتاب را یکی دیگر از برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: برگزاری مراسم صبحگاه ویژه دانش‌آموزی شب خاطره از دیگر برنامه‌ها است.

افشار با اشاره به اینکه برنامه شب خاطره و روایت هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: همچنین مسابقات فرهنگی مختلف در طول مسیر برای دانش‌‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یک روز در میان دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، گفت: روزهای یکم، سوم، پنجم، هفتم و نهم آذر ماه جاری برگزار می‌شود.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در نوبت دوم دانش‌آموزان بسیجی از شهرهای خدابنده، بزینه‌رود، ایجرود، ابهر و سلطانیه اعزام می‌شوند، افزود: در نوبت سوم دانش‌آموزان از شهرهای خرم‌دره، طارم، ماهنشان، و انگوران به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در نوبت چهارم دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان اعزام می‌شوند، گفت: پنجم آذر ماه جاری نیز دانش‌آموزان از آموزش و پرورش ناحیه یک و دو زنجان و بخش زنجانرود به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

افشار در ادامه به اهداف اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری این اردوها است.

وی تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها دانست و تصریح کرد: آموزش‌های اخلاقی و دینی، ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان با تاریخ و فرهنگ کشورمان از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول