اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

راهیان نور یادآور جان‏فشانی‏های رزمندگان اسلام است

فرمانده سپاه شهرستان میامی گفت: راهیان نور یادآور جان‏فشانی‏ها و دلاورمردی‏های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

راهیان نور یادآور جان‏فشانی‏های رزمندگان اسلام است

عباسعلی کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان، به بهانه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی اظهار کرد: شور و اشتیاق دانش‌آموزان در هنگام اعزام یادآور خاطرات اعزام رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: دشمن طی سال‌های اخیر بارها از اجباری بودن اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی ایران سخن گفته است، اما آمادگی و شور و اشتیاق دانش‌آموزان این خیال باطل آنها را رد می‌کند و به آنها می‌فهماند که هیچ اجباری در این کار نیست.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خاطر نشان کرد: الگوی شهدای ما امام حسین (ع) بود که همه داشته‌هایش را برای حفظ دین به عرصه آورد و در دفاع از شریعت اسلام از هیچ کاری فروگذاری نکرد.

کاظمی یادآور شد: دانش‌آموزان اعزامی ما هم سن همان شهدایی هستند که با تمام وجود به دفاع از دین اسلام و خاک وطن خود پرداختند.

وی بیان کرد: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت همین کاروان‌های راهیان نور است که می‌تواند آینده‌سازان کشور را با دوران دفاع مقدس آشنا سازد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی اظهار کرد: در هفته بسیج دانش‌آموزی کاروان راهیان نور دانش‌آموزی میامی به شعار «حماسه‌سازان امروز، آینده‌سازان فردا» با ظرفیت 279 نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم دبیرستان از بخش‌های فرومد و کالپوش و شهرهای میامی و بیارجمند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

کاظمی افزود: این کاروان از مناطق عملیاتی جنوب کشور مانند شلمچه، طلائیه، اروندکنار و فتح‌المبین بازدید می‌کنند و قرائت وصیت‎نامه شهدا، بازگویی خاطرات آنها و رزم شبانه از برنامه‌های فرهنگی است که برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول