اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه:

کربلای شهدای ایران میزبان کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خلخال است

فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: همزمان با محرم حسینی، کربلای شهدای ایران میزبان کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان خلخال است.

کربلای شهدای ایران میزبان کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خلخال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی عصر امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان خلخال به مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: همزمان با محرم حسینی کربلای شهدای ایران میزبان کاروان راهیان نور دانش‌آموزی خلخال است.

وی تصریح کرد: این کاروان که متشکل از دانش‌آموزان دبیرستان‌های خلخال و بخش‌های تابعه است با حضور مربیان و روحانیان از مناطق جنگی و عملیاتی جنوب دیدار می‌کنند.

کریمی خاطر نشان کرد: کاروان دانش‌آموزی راهیان نور شهرستان خلخال و بخش‌های تابعه به تعداد 9 دستگاه اتوبوس و 433 نفر به مدت پنج روز از مناطق جنوب در هویزه، شلمچه، دهلاویه، یادمان شهید چمران و شهید علم‌الهدی دیدار می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مناطق جنگی و هشت سال دفاع مقدس است که در طول حضور در مناطق عملیاتی با برنامه‌های فرهنگی و معنوی آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: یکی از تأثیر‌گذارترین عوامل در ایجاد انگیزه برای ادامه راه شهدا تقویت برنامه‌های فرهنگی، معنوی و در کنار آن حضور در این مناطق است.

فرمانده سپاه خلخال یادآور شد: با حضور روحانیان، راویان دفاع مقدس و برنامه‌های فرهنگی در کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزان فرصت بیشتری دارند تا با مناطق جنگی بهتر آشنا شده و از یادمان‌های شهدا نیز دیدار کنند.

وی گفت: علاوه بر دیدار از مناطق عملیاتی این دانش‌آموزان از یادمان‌های شهیدان چمران و علم‌الهدی نیز بازدید می‌کنند که تاثیر عمده‌ای در ذهنیات نوجوانان در بازگشت از منطقه داشته و این دانش‌آموزان با حضور در جامعه دیده‌ها و شنیده‌های خود را به نسل‌های جدید انتقال داده و این‌گونه به نوعی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گسترش می‌یابد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی افزود: بهترین راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردهای شهدا و امام راحل (ره) عمل به وصیت‌نامه شهیدان و تبعیت از ولایت و رهبری است.

انتهای پیام/62008/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول