اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه طارم خبر داد

اعزام دانش‌آموزان طارمی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: دانش‌آموزان پسر مقطع دوم و سوم دبیرستان شهرستان طارم در آذر ماه جاری به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام دانش‌آموزان طارمی به اردوهای راهیان نور

اقبال جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اعزام کاروان‌های راهیان نور شهرستان طارم اشاره کرد و اظهار داشت: اردوی راهیان نور استان زنجان در سال‌جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 169 نفر از دانش‌آموزان شهرستان طارم در قالب 14 اتوبوس طی روزهای گذشته به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، تصریح کرد: در این کاروان‌ها سه روحانی و چهار راوی حضور داشت.

فرمانده سپاه ناحیه طارم ادامه داد: همچنین در این اردوها دو خودرو سبک، یک نفر پزشک و 21 نفر عوامل اجرایی حضور داشتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پسر مقطع دوم و سوم دبیرستان به مناطق عملیاتی غرب کشور و استان کردستان اعزام شدند، افزود: دانش‌آموزان از باشگاه افسران جوان شهر سنندج، دریاچه زریوار سنندج و مرز باشماق مریوان مرز بین ایران و عراق دیدن کردند.

جهانبخشی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران غرب کشور خبر داد و افزود: در دو روز اقامت زائران در مناطق عملیاتی برنامه‌های مختلف فرهنگی برای افراد برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های خاطره تصریح کرد: بیشترین برنامه‌ریزی برای حضور زائران در مناطق عملیاتی انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم به اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: در این اردوها دانش‌آموزان با دروس آمادگی دفاعی و نظامی خود آشنا می‌شوند.

این مسئول آشنایی دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور اعلام کرد و بیان داشت: همچنین دانش‌آموزان با حضور در این مناطق با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

جهانبخشی در ادامه به دوره بعدی اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان پسر مقطع دوم و سوم دبیرستان در آذر ماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/73008/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول