اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان اردبیل:

کاروان راهیان نور دختران از 10 آذر ماه عازم مناطق جنوب می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل از اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور دختران از 10 آذر ماه خبر داد.

کاروان راهیان نور دختران از 10 آذر ماه عازم مناطق جنوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد رنجبر ظهر امروز در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل که به منظور برنامه‌ریزی در جهت اجرای برنامه‌های هفته بسیج و اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور برگزار شد، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل همگام با بسیج و همراه با سپاه اجرای برنامه‌های کیفی هفته گرامیداشت بسیج را به جد پیگیری می‌کند.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدا، حضور سازمان یافته دانش‌آموزان در نماز جمعه و اعزام مرحله دوم کاروان راهیان نور را از برنامه‌های مهم این هفته برشمرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل حضور پر شکوه دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی و نقش فعال دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی را ستودنی خواند.

رنجبر از اعزام اولین کاروان مرحله دوم راهیان نور دانش‌آموزان دختر در 10 آذر ماه خبر داد و یادآور شد: تعداد 1860 نفر از دانش‌آموزان دختر در قالب چهار کاروان و هر کاروان شامل 10 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل نیز در ابتدای این جلسه به ارائه گزارش از برنامه‌های انجام شده در هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی پرداخت.

عیسی فاخری گفت: در هفته گرامیداشت هفته بسیج 300 عنوان برنامه در 36 محور بین آموزش و پرورش و سپاه اجرا شد.

وی افزود: 18 دیدار با ائمه جماعت مناطق، 17 یادواره شهدا، 14 دیدار با فرمانداران شهرستان‌ها، اجرای 19 مسابقه نقاشی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این هفته بود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل با ابراز خرسندی از اجرای کیفی و رضایت‌ بخش برنامه‌ها به ویژه اعزام موفق مرحله اول کاروان راهیان نور به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته گرامیداشت بسیج پرداخت.

انتهای پیام/62006/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول