اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج):

اردوهای راهیان نور رویارویی موثر با جنگ رسانه‌ای دشمن است

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه راهیان نور یکی از اقدامات موثر برای دانش آموزان است، گفت: در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن باید نسل جوان را درست توجیه کرد.

اردوهای راهیان نور رویارویی موثر با جنگ رسانه‌ای دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالناصر ندایعلی عصر امروز در آیین افتتاح طرح شجره طیبه صالحین سازمان بسیج رسانه استان خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: یک امتیاز مهم و برجسته‌ای که در استان خوزستان وجود دارد حضور اقوام مختلف است که همگی شیعه حضرت امیرالمومنین علی (ع) هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که دعواهای قومی و فرقه‌ای را در این استان راه‌اندازی کند و به مقاصد خود برسد.

به گفته وی، دشمنان دنبال این هستند که استان خوزستان را یک استان ناامن به اذهان عمومی معرفی کنند و دست به اقداماتی می‌زنند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و به اهداف خودشان دست یابند.

ندایعلی تصریح کرد: ما با امکانات و رسانه‌هایی که در اختیار داریم نباید اجازه دهیم که دشمن وارد معرکه شود و دست به اقدامات دلخواه خود بزند.

وی بیان کرد: دشمن با رسانه‌هایی که در اختیار دارد در برخی از موضوعات موج سواری می‌کند تا به اهدافی که در نظر دارد برسد ولی ما نباید این اجازه را به آنها دهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، اردوهای راهیان نور را یکی از کارهای بزرگ و موثر برای دانش آموزان عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه دشمن از حادثه‌ای که در سال گذشته برای یک کاروان راهیان نور رخ داد و تعدادی از دانش آموزان ما جان باختند سوء‌استفاده کرد و این موضوع را خیلی بزرگ جلوه داد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس، دلیل این اقدام دشمنان را تاثیر معنوی راهیان نور بر دانش آموزان بیان کرد و افزود: چون آنان به تاثیر بسیار زیاد این اردو‌ها پی بردند درصدد برآمدند به این بهانه مانع از حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شوند.

وی، جنگ امروز را، جنگ رسانه‌ای توصیف کرد و اظهار داشت: باید رسانه‌های ما مردم را آگاه سازند تا دشمان نتوانند سوءاستفاده کنند.

ندایعلی خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهمی که باید در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن انجام دهیم این است که نسل جوان خود را درست توجیه کنیم.

انتهای پیام/72010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول