اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دیر راهی مناطق عملیاتی جنوب شد

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی با حضور جانشین سپاه، مدیر آموزش و پرورش دیر، معاونت‏‌های مدیریت آموزش و پرورش دیر و مسئولان بسیج دانش‌‏آموزی و خانواده دانش‌‏آموزان برگزار شد.

کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دیر راهی مناطق عملیاتی جنوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، مدیر آموزش و پرورش دیر عصر امروز در این مراسم گفت: یاد و نام شهدا باید رنگ ثابت و روزمره زندگیمان باشد و بدون تردید تجلیل از شهدا سبب ترویج ایثار و شهادت و تداوم انقلاب می‌شود.

عبدالرسول صالحی با اشاره به لزوم تجلیل از مقام والای شهدا تصریح کرد: تجلیل از مقام شهدا به عنوان یک وظیفه همیشگی است زیرا شهدا با تأسی به سالار شهیدان درس ایثار و شهامت و شجاعت را به ما آموختند.

وی گفت: وظیفه ما است که دوران دفاع مقدس را به نسل‌هایی که این دوران را تجربه نکرده‌اند به دقت بشناسانیم و از راه‌های موجود استفاده کنیم که یکی از این راه‌ها اعزام دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های راهیان نور است.

معاونت پرورشی آموزش و پرورش دیر نیز در این مراسم گفت: آشنایی نسل سوم انقلاب با زحمات رزمندگان و شهیدان دوران هشت سال جنگ تحمیلی از اهداف این اردو است.

اسماعیل مختارزاده افزود: یکی از بهترین راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی و عملیات روانی دشمن حضور دانش‌آموزان و نسل جوان در قدمگاه مبارک شهیدان است.

مختارزاده گفت: 270 دانش‌آموز دیّری به راهیان نور جنوب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول