اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد:

اردوی راهیان نور یک مانور عظیم فرهنگی است

نماینده مردم بردسکن، کاشمر و خلیل‌آباد گفت: اعزام کاروان‌‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دریچه‌ای برای ورود ارزش‌های دفاع مقدس به فرهنگ عامه و یک مانور عظیم فرهنگی است.

اردوی راهیان نور یک مانور عظیم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‌نیا ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با هدف فرهنگ‌سازی در مورد جبهه و جنگ و در راستای ارتقای فرهنگ ارزشی دفاع مقدس و با مدیریت سپاه و بسیج اعزام می‌شوند.

وی اعزام کاروان‌‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی را دریچه‌ای برای ورود ارزش‌های دفاع مقدس به فرهنگ عامه ذکر کرد.

وی افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش و در قالب درس آمادگی دفاعی هر سال هزاران نفر از دانش‌آموزان با هدف یادآوری فرهنگ و رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های جنگ در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند.

وی از دیگر اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور را آشنایی مردم به‌ویژه نسل جوان با افتخارات ملی و ارتقای روحیه دفاعی و مقاومت و ترویج روحیه ایثار، جهاد و شهادت در جامعه عنوان کرد و گفت: جوانان ما عاشق حضور در کربلای ایران زمین هستند.

فرمانده سپاه بردسکن نیز در این مراسم به دانش‌آموزان توصیه کرد از این برنامه معنوی و بصیرت‌افزایی، بیشترین بهره‌مندی را داشته باشند.

علی محبی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان نقش تاثیرگذاری بر شخصیت‌دهی دانش‌آموزان دارد، افزود: اردوی راهیان نور درس ایثار و استقامت را به دانش‌آموزان و نسل جوان می‌دهد.

وی اظهار داشت: در این اردو قدرت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر استکبار جهانی به وضوح دیده می‌شود و توسط راویان برای دانش‌آموزان تبیین خواهد شد.

رضا علی‌نژاد مدیر آموزش و پرورش بردسکن هم افزود: با وجود اینکه در شهرستان بردسکن 400 دانش‌آموز دوم متوسطه داشتیم اما به دلیل محدودیت سهمیه فقط 160 نفر از آنها موفق شدند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

وی مدت سفر این دانش‌آموزان را یک هفته عنوان داشت.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول