اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج دانش‌آموزی شاهرود خبر داد

اعزام بیش از 300 نفر از دانش‎آموزان شاهرودی به اردوی راهیان نور جنوب

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود گفت: دانش‎آموزان سال دوم متوسطه درس آمادگی دفاعی مدارس شاهرود به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام می‎شوند.

اعزام بیش از 300 نفر از دانش‎آموزان شاهرودی به اردوی راهیان نور جنوب

محمد‌مهدی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان اظهار کرد: بعد از اعزام موفق 240 دانش‌آموز سال دوم متوسطه درس آمادگی دفاعی پسران به اردوی راهیان نور غرب کشور، بیش از 300 دانش‌آموز دیگر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ سازمان بسیج دانش‌آموزی از 14 تا 18 آبان کاروان راهیان نور دانش‌آموزی از شاهرود به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود تصریح کرد: این کاروان متشکل از دانش‌آموزان سال دوم متوسطه درس آمادگی دفاعی مدارس شهرستان شاهرود هستند که به مدت پنج روز به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام خواهند شد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: اعزام این دانش‌آموزان رفت و برگشت ریلی است و تا اندیمشک با قطار اعزام و در مناطق عملیاتی استان خوزستان با اتوبوس جابه‌جا می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود بیان کرد: دانش‌آموزان در این مدت پنج روز از یادمان‌های شرهانی، فتح‎المبین، شلمچه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و شوش دانیال بازدید خواهند کرد.

وی با بیان هدف از این اعزام گفت: این اعزام‌ها با هدف آشنایی نسل نو انقلاب با حماسه‌سازی‌های جوانان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس و ایجاد جبهه فرهنگی برابر تهدیدات نرم دشمنان است.

اسماعیلی افزود: این دومین مرحله اعزام دانش‌آموزان پسر به جنوب است و در مرحله بعد که اواخر آبان و اوایل آذر است، دانش‌آموزان دختر به راهیان نور جنوب کشور اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهرود ادامه داد: اردوی راهیان نور دانش‌آموزی جزو برنامه درسی دانش‌آموزان دوم متوسطه درس آمادگی دفاعی مدارس است که به صورت رایگان و با همکاری وزارت آموزش و پرورش و بسیج مستضعفان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول