اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس عنوان کرد

کاهش 34 درصدی حوادث انشعابات آب در فردوس

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس گفت: در بخش حوادث انشعابات آب در 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 34 درصدی همراه بوده است.

کاهش 34 درصدی حوادث انشعابات آب در فردوس

قاسم توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در مطالعات طرح جامع شبکه توزیع شهر فردوس حدود 121 کیلومتر از شبکه موجود نیاز به اصلاح دارد و یا در توسعه مناطق جدید باید در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: 69 کیلومتر شبکه نیز در شهر اسلامیه نیاز به اصلاح و توسعه شبکه دارد که نشان دهنده میزان فرسودگی شبکه‌های توزیع در این شهرها است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس با بیان این‌که در حال حاضر 15 هزار مشترک آب در فردوس وجود دارد، تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون حدود 600 مشترک آب به مشترکان این شهرستان اضافه شده است.

توکلی با اشاره به این‌که در 6 ماهه نخست سال جاری حدود 7.5 کیلومتر لوله‌گذاری توسط شرکت آب و فاضلاب شهری فردوس انجام شده است، اذعان داشت: بخشی از این لوله‌گذاری در مورد اصلاح و بخشی برای توسعه بوده است.

وی متذکر شد: در 6 ماهه نخست سال جاری حدود 162 مورد اتفاق آب در شبکه توزیع وجود داشته است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس با بیان این‌که در این مدت 381 مورد اتفاق آب در انشعابات مشترکان آبفای فردوس صورت گرفته است، یادآور شد: در بخش حوادث انشعابات آب در 6 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 34 درصدی همراه بوده است.

توکلی ادامه داد: همچنین در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش اتفاقات شبکه توزیع هفت درصد کاهش وجود داشته است.

وی از تولید حدود 2 میلیون و 200 متر مکعب آب در سال جاری توسط آبفای فردوس خبر داد و افزود: با تولید این میزان آب 60 درصد عملکرد سال جاری تحقق پیدا کرده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس به دیگر فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری حدود 390 مورد نوسازی و بازسازی انشعابات فرسوده مشترکان وجود داشته است.

توکلی تصریح کرد: این مورد نسبت به بودجه مصوب سال جاری با تحقق 111 درصدی مواجه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون سه کیلومتر توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب در این شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/22481/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول