اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کاهش اتفاقات آب در خراسان جنوبی صورت گرفت

صرفه‌جویی 3 میلیارد ریالی مصرف آب در خراسان جنوبی

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: کاهش اتفاقات آب در استان سبب صرفه‌جویی سه میلیارد ریالی در مصرف آب شده است.

صرفه‌جویی 3 میلیارد ریالی مصرف آب در خراسان جنوبی

مهدی جهان‌طلب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، از کاهش 18.4 درصدی اتفاقات آب در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در سال جاری نیز شاهد کاهش اتفاقات آب در سطح استان بودیم که سبب رضایت‌مندی مشترکان شده است.

وی به برخی از فعالیت‌های انجام شده در راستای کاهش اتفاقات آب اشاره کرد و افزود: با اقدامات مؤثر، کارشناسی شده و هماهنگ با حوزه مهندسی و توسعه و بهره‌گیری از سیستم‌های نوین مدیریتی و تلاش شبانه‌روزی شاهد کاهش اتفاقات در سطح استان بودیم.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اقداماتی از جمله برون‌سپاری فعالیت‌های بهره‌برداری، استفاده از نرم‌افزارهای PM و GIS، تحلیل شبکه‌ها، پیگیری تامین فشار بهینه با نصب فشارشکن و زون‌بندی شبکه را از جمله عوامل کاهش اتفاقات آب در سطح استان عنوان کرد.

جهان‌طلب با بیان اینکه در سال گذشته نیز آمار اتفاقات صورت گرفته کاهش چشمگیری داشته، ادامه داد: انجام اصلاح شبکه مبتنی بر نقشه تراکم اتفاقات، اطلاعات PM و GIS، نصب نرم‌افزار اتفاقات و آموزش پرسنل سبب کاهش 18.4 درصدی تعداد اتفاقات در سال 91 نسبت به سال 90 شده است.

این مسئول تصریح کرد: در سال 90 شاهد بروز 16 هزار و 471 فقره اتفاق آب در استان بودیم که این آمار در سال گذشته به 13 هزار و 445 فقره کاهش یافت که از نظر تعدادی 3 هزار و 26 فقره کاهش داشته است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی اقدامات مذکور برای کاهش اتفاقات در سال جاری نیز کاهش اتفاقات را به دنبال داشته است.

وی اذعان داشت: کاهش اتفاقات آب سبب کاهش قطع آب و کاهش عملیات حفاری در سطح شهر می‌شود که سبب رضایت‌مندی شهروندان و هم سبب کاهش هزینه‌های این مجموعه به مبلغ بیش از 3 میلیارد ریال شده است.

انتهای پیام/69004/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول