اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردوس خبر داد

تولید 2 میلیون هزار مترمکعب آب در فردوس

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردوس از تولید 2 میلیون و 122 هزار مترمکعب آب در این شهرستان خبر داد.

تولید 2 میلیون هزار مترمکعب آب در فردوس

قاسم توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان فردوس دارای 15 هزار مشترک آب شهری است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری 400 رشته انشعاب جدید به مشترکان واگذار شده که با این اقدام 66 درصد بودجه سال 1392 تحقق یافته است.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردوس افزود: از ابتدای امسال همچنین 390 مورد بهسازی، نوسازی و استانداردسازی انشعاب در این شهرستان انجام شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 128 درصد افزایش یافته است.

توکلی از تولید 2 میلیون و 122 هزار مترمکعب آب طی شش ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با این اقدام حدود 60 درصد بودجه مصوب سال 1392 تحقق یافته است.

وی همچنین میزان مصرف آب در شش ماه نخست امسال را یک‌ میلیون و 516 هزار مترمکعب اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای سال جاری 4 هزار و 300 متر اصلاح شبکه، 4.4 کیلومتر توسعه شبکه و سه کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در فردوس اجرا شده است.

*کاهش 10 درصدی حوادث شبکه توزیع در فردوس

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردوس گفت: در شش ماه نخست امسال تعداد حوادث و اتفاقات شبکه توزیع 162 مورد گزارش شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از کاهش 10 درصدی برخوردار است.

توکلی حوادث بخش انشعابات را نیز 381 مورد اعلام کرد و افزود: این حوادث نیز نسبت به سال گذشته 35 درصد کاهش داشته و در بخش حوادث خط انتقال نیز هیچ حادثه‌ای رخ نداده است.

وی سهم اداره آب و  فاضلاب فردوس از محل اعتبارات تملک و دارایی را 370 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ تصویب شده ولی هنوز اختصاص نیافته است.

انتهای پیام/69007/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول