اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 85 میلیارد ریالی آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای آبرسانی مسکن مهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از هزینه 85 میلیارد ریالی آب و فاضلاب استان برای آبرسانی به 18 هزار و 160 واحد مسکن مهر در استان خبر داد.

هزینه‌کرد 85 میلیارد ریالی آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای آبرسانی مسکن مهر

سید مجتبی عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، به تاریخچه آبرسانی به طرح مسکن مهر اشاره و اظهار داشت: طرح مسکن مهر در خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در سال 87 آغاز شد و شرکت آب و فاضلاب در راستای ماموریت محوله همگام با سایر دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار این طرح، مطالعات تامین و توزیع آب مورد نیاز را در سطح استان در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: پیرو جلسات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و بر اساس تفاهم‌نامه 15 تیر ماه 88 بین وزارت مسکن و نیرو عملیات اجرایی برای 14 هزار و 200 واحد مسکونی در استان آغاز شد و طی سنوات بعد با توجه به نیاز استان و استقبال شهروندان این رقم به 28 هزار و 170 واحد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی تصریح کرد: طی جلسات متعدد در معاونت‌های عمرانی و برنامه‌ریزی استانداری موافقت‌نامه مربوطه با اعتباری معادل 222 میلیارد ریال مبادله شد.

عراقی‌زاده متذکر شد: تاکنون همزمان با احداث واحدهای مسکونی با اجرای 137.5 کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی و 15.5 کیلومتر شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب با هزینه‌ای معادل 85 میلیارد ریال آب آشامیدنی 18 هزار و 160 واحد مسکونی تامین شده است.

وی از فراهم آوردن امکان دفع فاضلاب برای 4 هزار و 500 واحد مسکن مهر استان تاکنون خبر داد و اذعان داشت: احداث سه باب مخزن به ظرفیت 11 هزار مترمکعب و آبرسانی به 5 هزار و 500 واحد مسکونی مهر در دستور کار این مجموعه برای مسکن مهر استان قرار دارد.

انتهای پیام/69004/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول