اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی:

طلاق در خانواده امداد زیر یک درصد است/ فاصله گرفتن از دین عامل 99 درصد طلاق‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با بیان اینکه طلاق در خانواده امداد زیر یک درصد است، گفت: 99 درصد از طلاق‌ها به سبب فاصله گرفتن از دین انجام می‌شود.

طلاق در خانواده امداد زیر یک درصد است/ فاصله گرفتن از دین عامل 99 درصد طلاق‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدجواد رضوی عصر امروز در همایش به رنگ آسمان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به شهادت جمعی از جوانان در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شهید سیدعلی سیادت از مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی بوده که در سراوان به شهادت رسید.

وی با بیان این‌که هدایت زندگی نیازمند آموزش است، ادامه داد: در فرهنگ برخی از مناطق کشور افراد بدون آموزش وارد صحنه زندگی می‌شوند.

قرآن کتاب هدایت است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی قرآن را کتاب هدایت دانست و افزود: برای هدایت انسان‌ها هر چه نیاز است، در این کتاب آسمانی آمده است.

رضوی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی بر این‎که پدران تو، سه نفر هستند، گفت: پدر خودت، پدری که به تو همسری می‌دهد و معلم از پدران انسان محسوب می‌‌شوند.

وی انسان را میوه درخت خداوند دانست و تصریح کرد: تا زمانی که به خدا وصل باشیم همه امور به نفع ما است ولی اگر از خدا جدا شویم همه چیز به ضرر ما می‌‌‌شود.

نرخ طلاق در خانواده امداد زیر یک درصد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به بایسته‌های زندگی از دیدگاه قرآن اذعان داشت: ما باید زندگی خود را براساس فرمایشات قرآن و پیامبر اکرم(ص) تنظیم کنیم.

رضوی با بیان این‌که تمامی افراد دین را دوست دارند، متذکر شد: باید آگاهی خود را در این زمینه بالا برده تا گرفتار مشکلات نشویم.

وی 99 درصد علت طلاق‌ها را فاصله گرفتن از دین عنوان کرد و یادآور شد: باید خانواده‌ها به مسائل فرهنگی به‌ویژه اولویت‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی با اشاره به آموزش‌های فرهنگی خانواده زیر پوشش امداد خاطرنشان کرد: در این خانواده بزرگ آمار طلاق زیر یک درصد است.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول