اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

آمریکا خواب و خوراک را برای مردم خود نیز حرام کرده است

عضو حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: آمریکا خواب و خوراک را برای مردم خود نیز حرام کرده است.

آمریکا خواب و خوراک را برای مردم خود نیز حرام کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدمهدی کامیابی عصر امروز در نشست اعضای حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: امروز بعد از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، روسیاهی آمریکا و همدستانش و لبخندهای دروغین آنها بیش از پیش بر ملت مسلمان ایران آشکار شده است.

وی بیان کرد: اینک حتی مردم آمریکا نیز از دست سیاست‌های استکبار جهانی که بیشتر از سمت‌وسوی سرمایه‌داران صهیونیسم هدایت می‌شود ناراحت هستند، چراکه مردم آمریکا نیز می‌خواهند در آرامش زندگی کنند.

کامیابی ادامه داد: آنها را چه به اینکه در کشورهای دیگر جاسوسی کنند و یا با ایجاد جنگ در منطقه، دولت استکباری آمریکا، فرزندان آمریکایی را به مناطق جنگی اعزام کند که خواب و خوراک حتی بر مردم آمریکا نیز حرام شود.

عضو حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر بیان داشت: چه زیبا و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب نتیجه مذاکرات هسته‌ای را با عدم اعتماد به آمریکا پیش‌بینی کردند و انجام مذاکرات را فقط اتمام حجت برای مخالفان دانستند.

کامیابی اضافه کرد: در حماسه 13 آبان امسال ملت مسلمان ایران نیز هم‌سو و هم جهت با رهبر معظم انقلاب همچنان فریاد مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر از سال‌های گذشته سردادند.

وی تأکید کرد: چه احمقانه سرمایه‌داران صهیونیسم پیشنهاد داشتن بمب اتم در کشور را ایران می‌دهند و در کمال نادانی در رسانه‌های جهانی اقرار به داشتن بمب اتم می‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این سئوال برای همه مردم جهان پیش می‌آید که چرا غرب باید به سلاح کشتار جمعی مجهز باشد؛ آنها می‌خواهند با این سلاح چه کاری انجام دهند که کشورهای دیگر نباید انجام دهند.

کامیابی ادامه داد: آیا این مستکبران نادان می‌خواهند با این سلاح‌ها رهبری جهان را در دست بگیرند؟ کسانی که حتی قادر به حفظ ارزش دلار خود نیستند و با زور اسلحه، ارزش دلار را حفظ کرده‌اند اینها در رهبری جهان نیز بدون شک ناتوان و ناکام خواهند بود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول