اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی در گفت‌وگو با فارس:

شعار مرگ بر آمریکا جزو قانون اساسی کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با اظهارات غیر مسئولانه برخی افراد مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا، گفت: شعار مرگ بر آمریکا جزو قانون اساسی کشور است.

شعار مرگ بر آمریکا جزو قانون اساسی کشور است

سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا جزو قانون اساسی ما است و قانون اساسی ما در چهار اصل صراحتاً نظام اسلامی را به عنوان نظام ظلم‌ستیز و ضد‌استکبار نام برده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه تنها مستکبری که در قانون اساسی از آن نام برده است، آمریکا است، خاطرنشان کرد: آمریکا در مقدمه قانون اساسی به عنوان دشمن انقلاب اسلامی مطرح شده است و از آن به نام یک مستکبر نام برده شده‌ است.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که نظام استکبار یک نظام مستکبر است شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر هر مستکبری دیگر از سوی ما ادامه دارد، تصریح کرد: هر وقت آمریکا یک نظام استکباری نبود و مثل بقیه دولت‌ها در زمره کشورهای سیاسی منطقه قرار داشت از مرگ معاف می‌شود.

انتهای پیام/2462/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول