اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

آمریکا بداند ایران با داشتن رهبری فرزانه محکم ایستاده است

نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: آمریکا باید بداند با کشوری روبه‌رو شده که ابر مردی رهبری آن را در دست دارد که تهدیدهای آنان راه به جایی نمی‌برد و محکم ایستاده است.

آمریکا بداند ایران با داشتن رهبری فرزانه محکم ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک هدف و مسیر مشخص را با محوریت اسلام، قرآن و ولایت دنبال می‌کنند و همین امر موجب وحدت بیش از پیش این ملت می‌شود.

وی با بیان اینکه سلسله انقلاب و نظام اسلامی به خدا وصل است، گفت: کسانی که در زیر سایه چنین نظام‌هایی زندگی می‌کنند هم در دنیا و در آخرت سرافراز خواهند بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شهید شدن در مسیر اهداف و حفظ ارزش‌های چنین نظام دینی که با هدف احیای ارزش‌های دینی و مقابل با استکبار و استبداد پرچمش برافراشته شده است، برای حفظ حقانیت دین اسلام و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه عزت در زندگی و سربلندی از دستاوردهای عظیم انقلاب امام خمینی(ره) برای ملت ایران اسلامی است، بیان کرد: وجود رهبرانی الهی و آگاه و متخصص به تمام امور موجب اقتدار و عزت این کشور در عرصه‌های مختلف شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند با کشوری روبه‌رو شده که ابر مردی رهبری آن را در دست دارد که تهدیدهای آنان راه به جایی نمی‌برد و محکم ایستاده است.

حسینی‌شاهرودی افزود: ولایت وقتی در محور قرار می‌گیرد حکومت را برای هر دوره و زمانی بیمه می‌کند.

وی با بیان اینکه حفظ آمادگی برای دفاع از کشور از دستورات دین مقدس اسلام است، گفت: پیامبر عظیم‌الشأن در نخستین گام برای دفاع از مکتب اسلام ارتش را تشکیل داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: حفظ آمادگی برای دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی از خواسته‌های اصلی دین مقدس اسلام است از این رو باید در جنبه‌های مختلف، قدرت خود را افزایش دهیم.

به گفته حسینی‌شاهرودی، قوانین و آیات قرآن در عین اینکه به مسلمانان اجازه جنگ‌افروزی نمی‌دهد تاکید دارد برای مقابله با زورگویی متجاوزین باید توان خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به لزوم تقویت توانمندی‌های دفاعی در کشور جایگاه بالای نیروهای مسلح ایران را ستودنی دانست و اظهار کرد: نیروهای مسلح ایران مقتدرتر از همیشه در راه حفظ استقلال و عزت کشور حرکت و در مسیر تحقق اهداف نظام از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی ارتش را نمادی از خودباوری و بزرگی ایران اسلامی خواند و افزود: ایثار و فداکاری ارتش در صحنه‌های داخلی و برون مرزی به ویژه در هشت سال دفاع مقدس نمایی از قدرت و اقتدار کشور ایران در مقابله با متجاوزین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی خود حافظ قرآن است، بیان کرد: حفظ قرآن را خداوند با وسیله خود بر عهده گرفته و حفاظت دین و جلوگیری از تحریف آن را سپرده است.

حسینی‌شاهرودی افزود: برای حفظ این دین الهی باید کسانی باشند که با گذشت از جان و مالشان مانع از تحریف دین شوند.

به گفته وی، اسلام برای ماندگاری نیازمند به امامان و رهبرانی دارد که بتوانند بر جهان حاکم شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: گسترش فکری و جغرافیایی این دین الهی تنها در سایه وجود رهبرانی الهی و آگاه به امور امکان پذیر است.

 شاهرودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نظامی ولایی است که با الگوگیری از امام حسین(ع) شکل گرفته و تمام حرکات و عملیات‌هایی که در آن انجام می‌شود بر اساس قرآن و اسلام است.

وی در پایان خطاب به نیروهای مسلح اظهار کرد: دفاع و حراست از چنین نظام و حکومتی که تنها هدفش اقتدار و گسترش فکری و جغرافیایی دین مبین اسلام است توفیقی الهی است که نصیب شما شده است.

انتهای پیام/79002/صا40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول