اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/آیت الله علم الهدی در یادواره شهید زین‌الدین:

آمریکا از رابطه با ایران به ‌دنبال عزت ‌است/‌پای عزت خود ایستاده‌ایم/‌‌‌چند نکته در حاشیه مذاکرات

امام جمعه مشهد گفت: ما پای عزت ایستاده‌ایم حال دشمن بخواهد با کمال گستاخی بگوید که می‌خواهیم به ایشان مُسکن دهیم؛ امیدواریم که کارگزاران نظام و جامعه بصیرت معنوی و آسمانی رهبر عزیز حکیم را نصب‌العین قرار دهند.

آمریکا از رابطه با ایران به ‌دنبال عزت ‌است/‌پای عزت خود ایستاده‌ایم/‌‌‌چند نکته در حاشیه مذاکرات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امشب در یادواره شهید زین‌الدین و شش هزار شهید استان قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به شعار «شهیدان زنده‌اند الله اکبر» بیان کرد: این شعار به این معنا است که رابطه ما با آمریکا هرگز.

وی با بیان اینکه این شعار نشان‌دهنده شعور والاست، بیان کرد: سر دادن این شعار به معنای این است که عزت قبلی آمریکا که بخواهد حرف اول را در دنیا بزند قابل برگشت نیست و روز به روز این کشور در ذلت بیشتری خواهد بود.

امام جمعه مشهد با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم‌های تشییع پیکر شهدا بیان کرد: مادران و پدران شهدا بیست و چند سال در داغ جانگداز عزیزانشان به سر می‌برند و اینها شعار نیست، اینها واقعیت است و نشان می‌دهد که ما پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم.

وی تاکید کرد: بعد از شش هزار شهید قم و فرمانده بزرگواری مثل سرلشکر زین‌الدین باید از دختر بچه‌ چند ساله‌ای که در چنگ دشمن اسیر بود درس گرفته و عزت انقلاب، نظام و مملکت را حفظ کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به انجام مذاکرات در زمینه هسته‌ای ادامه داد: در چند وقتی که مذاکره شروع شده است تحقیرهایی صورت گرفته که در طول دوران پس از انقلاب بی‌سابقه بوده است.

وی تاکید کرد: آن مردک می‌گوید ما به اینها مُسکن می‌دهیم؛ ما زین‌الدین داشتیم و هشت سال در عرصه دفاع با دنیا مقابله کرده و دنیا را به زانو در آوردیم آیا آن مرد ناپاک مرتد باید بگوید به ایشان مسکن می‌دهیم.

امام جمعه مشهد گفت: ما که هشت سال دفاع مقدس را با صلابت پشت سر گذاشتیم آیا باید تهدید شویم و سه بار بگوید گزینه نظامی روی میز است.

وی تاکید کرد:‌ امروز که ما در مقابل آمریکا، اروپا، غرب و صهیونیست‌ها قرار گرفته‌ایم بر حق هستیم و باید تا آخر ایستادگی کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه شهدا مرد و مردانه به ما عزت دادند، بیان کرد: آن روزی که شهدا شهید شدند تنها جایی که پرچم آمریکا را آتش می‌زدند ایران بود ولی امروز در همه نقاط دنیا شعار مرگ بر آمریکا سر داده و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند.

وی تصریح کرد: ما پای عزت ایستاده‌ایم حال دشمن بخواهد با کمال گستاخی بگوید که می‌خواهیم به ایشان مُسکن دهیم؛ امیدواریم که کارگزاران نظام و جامعه بصیرت معنوی و آسمانی رهبر عزیز حکیم را نصب‌العین قرار دهند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مذاکره‌کنندگان خط قرمزها را رعایت کردند، گفت: ولی باید خود را برای مقاومت قوی‌تر و شدیدتر آماده کنیم.

انتهای پیام/2258/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول