اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه:

43 برنامه در هفته بسیج در شاهین‌شهر و میمه اجرا می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج بیش از 43 برنامه در هفته بسیج در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه برگزار می‌شود.

43 برنامه در هفته بسیج در شاهین‌شهر و میمه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی رجبی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه برنامه‌های خوب و متنوعی جهت برگزاری هفته بسیج تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه با توجه به نظرسنجی‌هایی که توسط کارشناسان مربوطه از سطح شهرستان صورت گرفته است، نزدیک 30 درصد مردم این شهرستان از فعالیت‌های بسیج بی‌اطلاع‌اند، اظهار کرد: در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی هستیم که این میزان را کاهش دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اشاره به «فرمایشی از مقام معظم رهبری در مورد بسیج که فرمودند بسیج باغ پر از گلی است که حق همه مردم ایران است برای یک نوبت هم شده وارد این باغ پر از گل شوند و از فضای این باغ معطر استفاده کنند» تصریح کرد: رزمایش اخیر گردان‌های بیت‌المقدس که همزمان با چهار استان دیگر در اصفهان برگزار شد هم از لحاظ اجرای برنامه‌ها، هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی که توسط بازرسان سازمان بسیج مستضعفین سنجیده و ارزیابی شده بود این شهرستان در سطح استان اصفهان رتبه اول را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی کسب کرده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته بسیج بیش از 43 برنامه در سطح شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه در نظر گرفته شده است به معرفی این برنامه‌ها پرداخت و افزود: این برنامه‌ها توسط اقشار مختلف بسیج پزشکان، ورزشکاران، پیشکسوتان سپاه و ارتش و همچنین دفاتر و پایگاه‌های سراسر بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به اولین برنامه شاخص بسیج ناحیه مقاومت شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: دیدار روز گذشته بسیجیان با مقام معظم رهبری از مهم‌ترین عناوین برنامه‌های این ناحیه در هفته بسیج به شمار می‌آید.

این مسئول با اشاره به سخنرانی روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع 50 هزار نفری بسیجیان در مصلای امام تأکید کرد: مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان حاضر با بیان اینکه فرمودند «بسیج مایه افتخار و ابهت نظام جمهوری اسلامی است و رفتار بسیجیان مطابق با الگوی اسلامی است» اما معظم‌له در فرمایشات خود توقعات بزرگ و به جایی را از بسیج داشتند که امیدواریم بتوانیم این توقعات به‌جا را در راستای فرمایشات معظم‌له برآورده نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه در ادامه با اشاره به سایر برنامه‌های بسیج اظهار داشت:‌ غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تقویت روحیه بصیرت‌افزایی از طریق اجرای حلقه‌های 15 نفره صالحین، شرکت باشکوه در نماز جمعه، پیاده‌روی حوزه بسیج خواهران، برپایی کارگروهی تخصصی، افتتاح سالن ورزشی، فعالیت بسیجیان در فضای مجازی، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و تشویق بسیجیان نمونه از سایر برنامه‌ها در هفته بسیج است.

رجبی در پایان با اشاره به سهمیه 10 هزار نفری پیشنهاد شده جهت جذب بسیجیان افزود: حدوداً 70 درصد این سهمیه محقق شده است.

انتهای پیام/63023/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول