اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مکتب بسیج جهان را درنوردیده است

استاندار بوشهر گفت: مکتب بسیج که برگرفته از مکتب عاشورای حسینی است جهان را درنوردیده است.

مکتب بسیج جهان را درنوردیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند در پیامی به مناسبت هفته بسیج، با بیان اینکه بسیج یک پدیده بی‌سابقه‌ای است که خدمات ارزشمند و با کیفیتی به جامعه مسلمین ارائه می‌کند اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام خمینی(ره) در 5 آذر 1358 برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن، این نهاد مقدس را بنیان نهادند و به تعبیر امام(ره) مدرسه عشق شد.

وی با تبریک هفته بسیج تصریح کرد: پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین یادآور رشادت مجاهدانی است که ایثار، اخلاص و فداکاری و عشق به اسلام و انقلاب را در هم آمیختند و با بهره‌گیری از پیام‌ عاشورا به عنوان محل تجلی عشق و معرفت الهی، از اسلام و انقلاب اسلامی صیانت کردند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس که به‌ عنوان مکتب انسان‌ساز تبدیل شده است امروز شعاع عملکردی آن گسترده یافته است به گونه‌ای که جهان اسلام را درنوردیده و از آموزه‌‌های آن در جهان بشریت استفاده می‌شود.

حسنوند در این پیام ضمن آرزوی موفقیت برای ولایت‌مردان بسیجی تصریح کرده است: هفته بسیج، هفته بزرگداشت رشادت‌ها و جان‏فشانی‏‌هایى است که براى سربلندى این سرزمین صورت گرفته است.

انتهای پیام/66006/ج/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول