اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار:

روحیه جهادی باید در میان بسیجیان گسترش و تعمیم پیدا کند

فرمانده سپاه بیجار تفکر بسیجیان را تفکری جهادی خواند و گفت: روحیه جهادی باید در میان بسیجیان گسترش و تعمیم پیدا کند.

روحیه جهادی باید در میان بسیجیان گسترش و تعمیم پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سیدحسین محمودی ظهر امروز در جریان دیدار بسیجیان با امام جمعه برگزار شد، بسیج را نماد و حدت و همدلی در جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: استفاده از فرهنگ عظیم بسیج یکی از مهم‌ترین راه‌ها تعمیق وحدت میان تمامی اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی بسیجیان قابل ستایش است گفت: روحیه جهادی باید در میان بسیجیان گسترش و تعمیم پیدا کند.

محمودی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، بسیج نیرویی  است که همواره بدون هیچ چشم داشتی با تمام تلاش و توان خود در راستای اهداف نظام خدمت‌رسانی می‌کند.

فرمانده سپاه بیجار تصریح کرد: بسیج علاوه بر خدمات ارزنده‌ای که در دوران دفاع مقدس در حیطه دفاعی از خود نشان داد در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم نقش به‌سزا و ارزنده‌ای ایفا کرده و فرهنگ انقلاب را گسترش داده است.

محمودی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج و تقارن این برنامه‌ها با ماه حرم تصریح کرد: فرهنگ و تفکر بسیجیان  برگرفته از فرهنگ و تفکر عاشورایی حسینی است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج در 4 بخش عمرانی، آموزشی و فرهنگی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود، گفت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین رسالت بسیج در تمامی حوزه‌هاست.

محمودی برگزاری یادواره‌های شهدا و برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نمایشگاه عکس را از برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و گفت: ساخت و عمران مساجد و ساخت سالن‌های ورزشی در مناطق محروم از جمله برنامه‌هایی عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج در این شهرستان است.

فرمانده سپاه بیجار پیروی و حرکت در حول محور رهبری را از جمله وظایف تمامی احاد مردم از جمله بسیجیان خواند و آن را از جمله راه‌های پیروزی و موفقیت در برابر توطئه‌های دشمنان دانست.

انتهای پیام/79015/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول